اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگزاری مهرواره « سلام سردار» ویژه تبیین اندیشه‌های سردار سلیمانی در جیرفت

مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت جیرفت گفت: این موسسه به‌منظور تبیین اندیشه های سردار سلیمانی این چهره محبوب، اقدام به برگزاری مهراوه سردار سلیمانی تحت عنوان «سلام سردار» می‌کند.

برگزاری مهرواره « سلام سردار» ویژه تبیین اندیشه‌های سردار سلیمانی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حمدالله فاریابی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، اظهار داشت: موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت در نظر دارد به‌منظور تبیین اندیشه‌های سردار سلیمانی این چهره محبوب اقدام به برگزاری مهرواره سردار سلیمانی تحت عنوان «سلام سردار» کند.

مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت جیرفت با اشاره به نوع آثار، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های دلنوشته‌ای برای سردار، خاطره‌ای از سردار، نامه‌ای به سردار و همچنین آن‌چه دل تنگت می‌خواهد بگو، شرکت کنند.

وی عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به بخش داوری دبیرخانه مهرواره سردار سلیمانی تا تاریخ ۲۰ مهر سال جاری و از طریق پیام‌رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۴۰۴۲۲۵۰۵ است و نتایج بررسی آثار در تاریخ ۲۷ مهر سال جاری از سوی این موسسه اعلام می‌شود.

فاریابی با بیان این مطلب که برای برترین آثار جوایزی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: از سوی داوران ۳ اثر برتر انتخاب می‌شود که به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳۰ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال  و ۱۰ میلیون ریال اعطا می‌شود و همچنین ۷ اثر برگزیده نیز انتخاب می‌شود که به هر یک از آنها مبلغ ۳ میلیون ریال اهدا می‌شود.

دبیر مهرواره سلام سردار اظهار کرد: مهراوه سردار سلیمانی به همت موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، دفتر امام جمعه، فرمانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ناحیه مقاومت سپاه، آموزش و پرورش، شورای اسلامی و شهرداری شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام ۸٠٠۳۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول