اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

پهپادها مواد غذایی تحویل می‌دهند

شرکت خرده فروشی آمریکایی، حمل و نقل مواد غذایی و وسایل خانه توسط هواپیماهای بدون سرنشین را آزمایش می‌کند.

پهپادها مواد غذایی تحویل می‌دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، وال‌مارت، شرکت خرده فروشی آمریکایی، حمل و نقل مواد غذایی و وسایل خانه توسط هواپیماهای بدون سرنشین را آزمایش می‌کند.

این شرکت در میان بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در رده اول قرار دارد؛ در سال مالی ۲۰۱۹ شرکت والمارت با فروشی معادل ۵۱۴ میلیارد دلار، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت جهان بر پایه میزان درآمد، شناخته شد.

والمارت روز چهارشنبه گفت که یک پروژه آزمایشی برای تحویل مواد غذایی و کالاهای خانگی از طریق هواپیماهای بدون سرنشین خودکار را دنبال می‌کند.

آزمایش پروژه جدید والمارت در فایتویل، کارولینای شمالی آغاز شده، هواپیماهای بدون سرنشین  اقلام انتخابی را جمع می‌کنند و تحویل می‌دهند.

این شرکت در مواجهه با بیماری همه گیر کرونا خدمات تحویل کالای خود را تسریع کرده است، زیرا مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند از فناوری به منظور درامان ماندن از ابتلا به کرونا بهره ببرند.

شرکت وال‌مارت، دارای ۸.۵۰۰ شعبه، در ۱۵ کشور بوده که تحت ۵۵ نام تجاری فعالیت می‌نمایند. این شرکت، با نام تجاری «وال‌مارت»، در ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول