اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

برگزاری مسابقات بین‌المللی پومسه آنلاین با حضور 1300 شرکت‌کننده از 78 کشور در تهران

مسئول مسابقات بین‌المللی مجازی پومسه گفت: هیأت تکواندوی استان تهران در روز یکشنبه 23 شهریور ماه نخستین دوره مسابقات آنلاین بین‌المللی با نام جام پایتخت را برگزار خواهد کرد.

برگزاری مسابقات بین‌المللی پومسه آنلاین با حضور 1300 شرکت‌کننده از 78 کشور در تهران

مسعود لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره برگزاری مسابقات آنلاین بین‌المللی پومسه به مناسبت روز جهانی تکواندو، اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، سعی کردیم در هیأت تکواندو استان تهران یک کار نو را انجام بدهیم. بر همین اساس با توجه به ارتباطاتی که در سطح تکواندو جهان داشتیم، با شعار "تکواندو تعطیل نیست" نخستین دوره مسابقات آنلاین بین‌المللی پومسه به مناسبت روز جهانی تکواندو، جام پایتخت را در روز یکشنبه 23 شهریور ماه  به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در اولین روز ثبت‌نام پیش‌بینی می‌کردیم 400 نفر در این مسابقات شرکت کنند ولی در پایان زمان ثبت‌نام، استقبال گسترده‌ای را شاهد بودیم و  1300 پومسه‌روی از 78 کشور از جمله روسیه، چین، عراق، میانمار، کلمبیا، کره‌جنوبی، آمریکا، چین‌تایپه و مالت در این رویداد شرکت می‌کنند.

دبیر هیأت تکواندو تهران تاکید کرد: در این دوره از مسابقات مجازی 11 رده سنی، خردسالان تا 65 سال حضور دارند. 690 شرکت کننده داخلی و 610 ورزشکار از سایر کشورها هستند. بیشترین شرکت‌کننده خارجی از کشورهای عراق، هند، میانمار، آمریکا و کلمبیا در بخش بانوان و مردان حاضر خواهند بود. همچنین بیش از 10 قهرمان جهان از چین تاپیه، آمریکا و مکزیک نیز حضور دارند.

لشگری در خصوص اینکه مسابقات با کمترین هزینه برگزار خواهد شد، گفت: شرکت در این مسابقات رایگان است. عوامل، داوران و کادر اجرایی این پیکارها بدون هیچ دستمزدی این کار را انجام می‌دهند. در ضمن رقابتها جوایز، مدال یا جام ندارد و برای همه شرکت‌کنندگان احکام به صورت اینترنتی ارسال خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات بین‌المللی پومسه مجازی، خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه این رویداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بعدازظهر روز یکشنبه 23 شهریور ماه برگزار می شود و از  تکواندوکاران و مربیانی که در امر درمان بیماری کرونا زحمت می‌کشند تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول