اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اراده 10 بانوی سیرجانی در راه‌اندازی «درمانگاه» تعاونی/60 نفر مشغول به‌کار شدند

طی مراسمی درمانگاه سپید بالان در قالب طرح‌های تعاونی امروز در سیرجان توسط مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان افتتاح شد.

اراده 10 بانوی سیرجانی در راه‌اندازی «درمانگاه» تعاونی/60 نفر مشغول به‌کار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، رضا اسماعیلی در حاشیه افتتاح درمانگاه سپیدبالان اظهار داشت: این مجموعه درمانی با مشارکت و همکاری 10 نفر از بانوان در قالب تشکیل تعاونی و هزینه ده میلیارد تومان به پایان رسیده که امروز برای 60 نفر اشتغال دارد.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این طرح الگویی بسیار موفق در قالب تعاونی و همراهی یک مجموعه است و می‌توانیم با همفکری ظرفیت‌های لازم را ایجاد کنیم و موفق شویم.

وی تصریح کرد: توانمندسازی تشکلات کارگری و کارفرمایی در اولویت کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان قرار دارد و باید در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و اهداف تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اقدام کرد و نتایج خوبی گرفت.

اسماعیلی افزود: با کمک کسانی که حتی سرمایه اندکی دارند در قالب تعاونی‌ها می‌توانیم موفق عمل کنیم و کارهای نو با ایده و خلاقیت‌های گروهی ایجاد کنیم تا هم اشتغال و هم اقتصاد را رونق دهیم و از سرمایه خود هم بهره ببریم.

به گزارش فارس، این درمانگاه تعاونی با زیر بنای 500 مترمربع و هم‌فکری و اراده 10 نفر از بانوان سیرجانی و با استفاده از تسهیلات بانکی با اعتبار یکصد میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/80015/ب/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول