اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: کمک‌های مؤمنانه را تا پایان کرونا ادامه می‌دهیم

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در حاشیه مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در جیرفت گفت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه را تا زمانی که نیاز باشد و درگیر ویروس کرونا هستیم با رعایت کرامات برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: کمک‌های مؤمنانه را تا پایان کرونا ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سردار حسین معروفی در حاشیه رزمایش کمک‌های مؤمنانه شهرستان جبرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه  تا پایان ماه رمضان در سه فاز و مرحله دوم هم در سه فاز در دهه امامت اجرا شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: شهرستان جیرفت در مرحله دوم موفق شده در سه فاز رزمایش کمک مؤمنانه را برگزار کند که در این مرحله 2 هزار و 800 بسته معیشتی به همت بسیج، سپاه و خیران جمع‌آوری شده است که ارزش هر بسته تقریبا 270 هزار تومان است.

 

وی با بیان اینکه افراد نیازمند شناسایی شده‌اند، ادامه داد: رزمایش کمک‌های مومنانه را تا زمانی که نیاز باشد و درگیر ویروس کرونا هستیم با رعایت کرامات برگزار می‌کنیم.

سردار معروفی ابراز داشت: مردم که دچار مشکل معیشتی شده‌اند صاحب کرامت و بزرگ هستند و باید کرامت‌شان حفظ شود، بنابراین از همه مردم و خیران درخواست داریم عاشورایی و حسینی در رزمایش کمک‌های مومنانه شرکت کنند.

انتهای پیام/80035/ب/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول