اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تداوم ملاقات‌های مردمی در ایام کرونایی، به شکل متفاوت و غیرحضوری در تبریز

فرماندار تبریز از تنظیم برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری و تداوم ملاقات‌های مردمی در ایام کرونایی، به شکل متفاوت و غیرحضوری و به‌صورت منسجم و منظم با حضور روسای ادارات شهرستان تبریز در آینده نزدیک خبر داد.

تداوم ملاقات‌های مردمی در ایام کرونایی، به شکل متفاوت و غیرحضوری در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار فرماندار تبریز با ارائه گزارشی از   فعالیت‌ها و عملکرد سازمان بهزیستی، بر لزوم  توسعه خدمات‌رسانی به گروه‌های هدف و ترسیم چشم‌اندازهای همکاری و افزایش تعامل بین بهزیستی و فرمانداری تاکید کرد.

 وی همچنین گزارشی از اقدامات بهزیستی را در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در واحدهای اداری و زیرمجموعه بهزیستی ارائه داد.

* لزوم همکاری جمعی برای ارتقاء سلامت اجتماعی

بهروز مهدوی فرماندار تبریز نیز در این دیدار با بیان وظایف و ماموریت‌های خطیر و گسترده بهزیستی و قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی همچنین مشارکت‌های مردمی، یادآور شد: از بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای حمایتی تاثیرگذار یاد می‌شود که خدمت در آن بدون انگیزه‌های والای انسانی و نوع دوستی امکان‌پذیر نیست. 

وی همچنین از ارگان‌ها و نهادهای مختلف خواست تا به همراه بهزیستی با برنامه ریزی و پیگیری مجدانه، در ارتقای سلامت اجتماعی و رفع موانع و مشکلات جامعه هدف اهتمام کنند.

بهروز مهدوی،  همراهی و حضور موثر و ایفای نقش اجتماعی سمن ها و تشکل های مردمی و همچنین مراکز مردم‌نهاد معلولان،  موسسات و مراکز خیریه و... را در آگاه‌سازی، ساماندهی اقشار آسیب‌دیده و جهت‌دهی‌های کلی برنامه‌های حمایتی، طرح‌های توانمندسازی و ارائه الگوهای مناسب‌سازی را مهم خواند و همراهی و همدلی خیران نوع‌دوست را در ارتقاء فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی بهزیستی مهم خواند.  
 

* تداوم ملاقات‌های مردمی به‌صورت غیرحضوری و تلفنی

مهدوی همچنین از تنظیم برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری و تداوم ملاقات‌های مردمی در ایام کرونایی، به شکل متفاوت و غیرحضوری  و به‌صورت منسجم و منظم با حضور روسای ادارات شهرستان تبریز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به بروز بیماری کرونا و لغو برنامه ملاقات عمومی حضوری، پاسخگویی به ارباب رجوع با اختصاص شماره تلفن ثابت و با حضور مدیران ذی‌ربط انجام می‌پذیرد که توضیحات لازم در خصوص نحوه تماس و ارتباط، به انحای مختلف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار تبریز در ادامه حضور خود در محل اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی،  با تعدادی از کارکنان بهزیستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول