اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهانت نشریه فرانسوی برای انحراف اذهان از وقایع غرب آسیا است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اهانت به ساحت مقدس خاتم الانبیا(ص) بیانگر ضعف دنیای غرب در برابر اسلام و حربه‌ای برای انجراف اذهان از وقایع غرب آسیا است.

اهانت نشریه فرانسوی برای انحراف اذهان از وقایع غرب آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، اجتماع طلاب و ‌روحانیون بسیجی برادر و خواهر شهرستان قشم در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس خاتم الانبیا(ص) شامگاه امروز در حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) این جزیره برگزار شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این اجتماع اظهار داشت: این اهانت و جسارت‌ها بیانگر ضعف دنیای غرب در برابر مسلمانان واقعی و اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی افزود: به میدان آمدن وظیفه امت اسلام است هر چند جهان استکبار توان مقابله با خورشید عالم تاب و نورایت خاتم الانبیا(ص) را ندارد.

وی اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام(ص) را نشانه کم عقلی آنان دانسته، ادامه داد: ضمن موضع‌گیری و محکوم کردن این اقدام باید به اهداف پنهان دشمنان که همان انحراف افکار از تحولات غرب آسیا است نیز توجه ویژه داشت.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: اعلام رسمی عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی نظیر امارات با صهیونیست‌ها در حالی که از سال‌های قبل چنین روابطی وجود داشته در حقیقت آخرین حربه‌های آنان برای بقا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، ابراز داشت: دولت‌ها باید با بهره‌گیری از متخصصان امر نسبت به ترمیم اقتصاد و تبدیل اقتصاد ایران به الگویی برای جبهه مقاومت اقدام کنند.

مدعیان آزادی بیان اجازه سخن گفتن از هولوکاست را نمی‌دهند

امام جمعه شهرستان قشم نیز اظهار داشت: جهان استکبار به طور کلی نسبت به اسلام و ارزش‌های اسلامی کینه دارد چرا که منافع آنان را چالش می‌کشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم افزود: شکست‌های فراوان غرب بویژه در سال‌های اخیر بواسطه بیداری اسلامی، تبعیض نژادی موجود درآمریکا و شنبه‌های داغ فرانسه باعث شده مسئله‌ای را برای انحراف اذهان از ناکامی‌های خود ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: جهان استکبار در حالی از آزادی بیان حرف می‌زند که اجازه سخن گفتن از هولوکاست را نمی‌دهند و با بسیاری از متفکران فرانسه به همین دلیل برخورد شده است.

گفتنی است، در پایان این اجتماع بیانیه جامعه روحانیت شهرستان قشم به منظور محکوم کردن این اقدام قرائت شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول