اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در نزدیکی حلب

رسانه‌های دولتی سوریه گزارش داده‌اند پدافند هوایی این کشور اقدام به مقابله با اهدافی بر فراز منطقه «السفیره»، در نزدیکی شهر حلب کرده است.

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در نزدیکی حلب

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های دولتی سوریه بامداد جمعه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در نزدیکی حلب خبر دادند.

شبکه الاخباریه گزارش داده پدافند هوایی سوریه اقدام به مقابله با اهدافی بر فراز منطقه «السفیره»، در نزدیکی شهر حلب کرده است.

این گزارش حاکی است این حمله توسط هواپیماهای اسرائیلی انجام شد و پدافند هوایی سوریه چند موشک را قبل از برخورد به هدف منهدم کرد.

یک منبع در وزارت دفاع سوریه در گفت‌وگو با رسانه‌های این کشور این حمله را تأیید کرد و گفت رژیم صهیونیستی به مناطقی در حومه شهر حلب حمله  هوایی کرد. او تصریح کرد رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک چند موشک کرده که پدافند هوایی سوریه اکثر آنها را منهدم کرده است.

رژیم صهیونیستی در راستای سیاست خود مبنی بر حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه به طور متناوب به مناطقی در داخل خاک سوریه حمله می‌کند.

حمله قبلی رژیم صهیونیستی بامداد ۱۳ شهریورماه انجام شد و رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک چندین موشک از منطقه «التنف» به سمت فرودگاه «تی‌فور» (T4) کرد.(جزئیات بیشتر)

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.

ارتش سوریه همچنین تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول