اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور حداکثری در انتخابات ناامید کننده دشمن و موجب اقتدار است

آیت الله علما نقش انتخابات را در ایران اساسی خواند و آن را عامل ناامیدی و عقب نشینی غربی‌ها عنوان کرد و گفت: انتخابات در ایران به طور یقین برای کشورهای غربی دارای پیام است، بارها مشاهده کرده‌ایم که آن‌ها پیش از انتخابات یک نظر داشته‌اند و پس از آن و با مشاهده خیل عظیم مردم در صفوف رای نظرشان تغییر و عقب نشینی کرده‌اند.

حضور حداکثری در انتخابات ناامید کننده دشمن و موجب اقتدار است

آیت الله مصطفی علما که برای انداختن رای خود در صندوق شعبه مسجد جامع کرمانشاه حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط انتخابات، اظهار داشت: یکی از اختیارات و امتیازات کشور ما همین رای دادن و حضور و دخالت مردم است.

وی افزود: انتخابات از ابتدای انقلاب مورد توجه بوده و امام (ره) هم روی آن اصرار داشت؛ هرچند مردم تمام نظرات امام (ره) را قبول داشتند و آن را می پذیرفتند اما نظر ایشان این بود که همه چیز باید به رای گذاشته شود و معتقد بودند نتایج آن ۵۰ یا ۱۰۰ سال دیگر مشخص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: الحمدالله در حال حاضر مردم و ملت ما در همه شئون کشور دخالت و تاثیر دارند، از این رو باید در انتخابات شرکت کنند و نظر خودشان را ابراز نمایند؛ البته سیاست بالا و پایین دارد، اما پایه‌های آن را امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری طوری چیده‌اند که همه مردم در آن دخالت داشته و بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند.

آیت الله علما نقش انتخابات را در ایران اساسی خواند و آن را عامل ناامیدی و عقب نشینی غربی‌ها عنوان کرد و افزود: انتخابات در ایران به طور یقین برای کشورهای غربی دارای پیام است، بارها مشاهده کرده‌ایم که آن‌ها پیش از انتخابات یک نظر داشته‌اند و پس از آن و با مشاهده خیل عظیم مردم در صفوف رای نظرشان تغییر و عقب نشینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری عامل اقتدار نمایندگان منتخب نیز هست، اظهار داشت: حضور مردم بر اقتدار نمایندگان تاثیرگذار است و مقام معظم رهبری نیز بر این نکته خیلی تاکید دارند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول