اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

افزیش دما تا 6 درجه در سواحل شمالی/کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دما در نوار شرقی

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: افزایش نسبی دما از امروز تا ۲۵ شهریور در شمال غرب و سواحل شمالی کشور پیش بینی می‌شود و در این مدت در شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما با نوسان دمایی ۳ تا ۶ درجه خواهد بود.

افزیش دما تا 6 درجه در سواحل شمالی/کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دما در نوار شرقی

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: بعد از ظهر امروز و اوایل امشب رگبار و رعد و برق و وزش باد موقت در برخی مناطق مازندران، همچنین ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، سمنان و البرز، و نیز در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز شنبه ۲۲ شهریور در شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق گیلان و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران، قزوین و مازندران همچنین غرب هرمزگان، ارتفاعات شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب غرب اصفهان و ارتفاعات جنوبی لرستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز یکشنبه این شرایط جوی در ارتفاعات البرز مرکزی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود و روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی ادامه دارد؛ روز سه شنبه در برخی مناطق اردبیل و غرب گیلان بارش پراکنده خواهیم داشت.

اصغری افزود: از امروز تا دوشنبه ۲۴ شهریور در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از امروز تا سه‌شنبه ۲۵ شهریور در شمال غرب و سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در همین مدت در شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما داریم که نوسان دمایی در این مناطق ۳ تا ۶ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۱ و ۲۲ درجه خواهد بود.

اصغری افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۹ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول