اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتقاد به رژیم منحوس صهیونیستی هم در غرب آزاد است؟

امام‌جمعه نطنز با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور جنایتکار فرانسه به‌ جای محکوم کردن توهین به پیامبر اسلام(ص) تحت عنوان آزادی بیان از این حرکت سخیف حمایت کرد، خطاب به وی گفت: اگر واقعاً به دنبال آزادی بیان هستی آیا اگر کسی در فرانسه به رژیم کودک‌کش صهیونیستی انتقاد کند آیا او هم آزاد است.

انتقاد به رژیم منحوس صهیونیستی هم در غرب آزاد است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز اظهار کرد: سناریوی تکراری غرب در جنایت همیشگی خودشان علیه اسلام و شخصیت پیامبر در مجله هفتگی شارلی ابدو در فرانسه را مجدداً دیدیم.

امام‌جمعه نطنز افزود: این کاریکاتوریست فرانسوی با کشیدن کاریکاتور و توهین به پیامبر در سال ۲۰۱۵ در یک درگیری توسط مسلمانان به سزای عمل خود رسید، این روزها مسؤولان آن مجله مجدداً کاریکاتورها را بازنشر کرده و به مقام پیامبر(ص) و اسلام توهین کردند.

وی تصریح کرد: قطعاً این حرکت به دستور رژیم کودک‌کش صهیونیستی اتفاق افتاده است، در سوئد هم در یک عمل شنیع قرآن را آتش زدند، غربی‌ها فکر می‌کنند با آتش زدن قرآن و توهین به پیامبر(ص) اسلام‌هراسی ایجاد می‌کنند اما می‌بینیم در این ایام اروپایی‌ها گرایش عجیبی به اسلام پیدا کرده و به دنبال نسخه‌های قرآن می‌گردند که در این قرآن چه نوشته ‌شده است.

یعقوبی گفت: ۴۰ سال دیگر کشور فرانسه کاملاً اسلامی خواهد شد و این‌ها دارند امروز این خطرات را حس می‌کنند و می‌خواهند نور نبوی از بین برود.

امام‌جمعه نطنز بیان کرد: رئیس‌جمهور جنایتکار فرانسه به‌ جای محکوم کردن این عمل تحت عنوان آزادی بیان از این حرکت سخیف حمایت کرد، ای مکرون مکار اگر واقعاً به دنبال آزادی بیان هستی آیا اگر کسی در فرانسه به رژیم کودک‌کش صهیونیستی انتقاد کند آیا او هم آزاد است؟ قطعاً آزاد نیست و سریع محاکمه می‌شود، شما با اسلام‌هراسی می‌خواهید اسلام را از بین ببرید اما اسلام به دست شما گسترش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ضمن محکوم کردن این حرکت از مسؤولان درخواست می‌کنیم که مسببان و ناشران کثیف این رسانه را در دادگاه صالحه محاکمه و اشد مجازات را برایشان درخواست داریم.

یعقوبی شاره به آغاز سال تحصیلی جدید مطرح کرد: آموزش به ‌صورت مجازی باید تداوم داشته باشد، سال‌های قبل دنبال مجازی کردن آموزش بودیم و کرونا باعث شد این حرکت سرعت پیدا کند اما در این راه باید متصدیان و مسؤولان باید زیرساخت‌های بومی سالم و ایمن را ایجاد کنند تا فضای مجازی مسموم از بین برود و با توزیع مناسب امکانات در سراسر کشور دانش‌آموزان باید از امکانات به ‌صورت عادلانه استفاده کنند.

امام‌جمعه نطنز خاطرنشان کرد: دولت و مجلس نیز زیرساخت‌های شبکه ملی اینترنت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را ایجاد کنند تا دانش‌آموزان بتوانند از اینترنت سالم استفاده کنند.

وی با اشاره به مانور عظیم ارتش با آخرین تاکتیک‌ها و ادوات نظامی گفت: این مانور شکوه، قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ما را رساند که این حرکت تیری در قلب دشمنان اسلام خواهد بود.

یعقوبی در پایان با انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته در بازار مسکن، خودرو، لوازم‌خانگی و خوراکی تأکید کرد: مسؤولان، دولتمردان و مجلس باید حرکتی انجام دهند، مجلس نظارت را محکم‌تر کند و دولت هم در میدان بیاید و محکم‌تر و کاربردی‌تر به فکر مردم نجیب و خوب ایران باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول