اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

70 درصد مشکلات اقتصادی مربوط به منصوبین مسؤولان است

امام جمعه بردسکن گفت: هر تحلیل‌گر منصف اقتصادی می‌داند که 70 درصد مشکلات به ضعف مدیریت ها و منصوبین مرتبط است، زیرا فقط 20 تا 30 درصد اثر تحریم در مشکلات اقتصادی اثر گذاری داشته است.

70 درصد مشکلات اقتصادی مربوط به منصوبین مسؤولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: دشمن قصد دارد با واژگون جلوه دادن واقعیت های مملکت اذهان مردم را به سمت و سوی دیگری سوق دهد.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه تحریف ها را بر مبنای تغییر مطرح می‌کنند، افزود: دشمن قصد دارد با بن بست نمایی ناشی از تحریم کشور ما را در بن بست جلوه دهند، لذا در این جریان با هوشیاری کامل دشمن را مایوس کنیم.

وی انگیزه دشمن را بحث مذاکره نام برد و گفت: دشمنان قصد دارند با فشارهای تحریم و تحریف واقعیت ها بحث مذاکره را مطرح کنند و طوری جلوه دهند که کشور نمیتواند نیازها و مشکلات اقتصادی مردم را حل کند و باید پا به عرصه مذاکره بگذارد.

امام جمعه بردسکن با برشمردن این جریان تحریف اظهار کرد: در برهه ای از دهه اخیر بعضی از دوستان داخلی که با خارج ارتباط داشتند، بحث مقایسه کشور ما را با "شعب ابی طالب" مطرح کردند ، لذا رهبری در همین راستا بیان داشتند که ما امروز در شرایط شبه ابی طالب نیستیم بلکه در شرایط "بدر و خیبر" هستیم .

امینی به مشکلات اقتصادی کشور پرداخت و گفت: هر تحلیل‌گر منصف اقتصادی می‌داند که 70 درصد مشکلات به ضعف مدیریت ها و منصوبین مرتبط است، زیرا فقط 20 تا 30 درصد اثر تحریم در مشکلات اقتصادی اثر گذاری داشته است.

وی قصد دشمن را از مشکلات اقتصادی فشار بر مردم و مسئولین نام برد و بیان کرد: مشکلات اقتصادی کشور از ناحیه منصوبین مسئولین هستند، لذا اگر مدیریت شایسته‌ای را داشته باشند مشکلاتی از این قبیل را نداشتیم.

خطیب جمعه بردسکن با اشاره به اینکه در سال 92 تعداد 17 روستای شهرستان گازدار بودند و امروز 40 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند، از حمات مدیران شهرستان و شرکت گاز خراسان رضوی تقدیر کرد و افزود: 2 روستای زیروقت و خوشاب در محور کوهپایه علی رغم اینکه در مسیر گاز کشی 11 روستای کوهپایه قرار دارند، خواست 2 روستای مذکور هم در طرح گازکشی قرار گیرند و از قلم نیفتد.

امینی از تماس و پیگیری با مدیر شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد و گفت: امیدواریم از طریق فرمانداری موضوع گازکشی به این دو روستای کوهپایه بردسکن هم انجام شود.

وی حضور در جمع جوانان و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و دوران دفاع مقدس را مهمترین اقدام راویان و مسئولان سپاه برشمرد و گفت: دستاوردهای نظام برای جوانان بازگو شود.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص)  اظهارداشت: حرکت سخیف آنان بی پاسخ نخواهد ماند و این حرکت توسط مسلمانان جهان محکوم است.

وی در ادامه از همکاری و مشارکت مردم در پرداخت کمک نقدی و غیر نقدی در قالب "نذر سلامت" برای خرید دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن تقدیر کرد و خواستار تسریع جمع بندی کمکهای مردمی از طریق مجمع خیرین سلامت و مدیریت شبکه بهداشت و درمان بردسکن شد.

امام جمعه بردسکن در پایان بحث حجاب را یک موضوع جدی نام برد و خواستار توجه به این مهم توسط دستگاه‌های مربوطه شد.

انتهای پیام / 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول