اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خدمت به مردم بالاترین نوع ایستادگی در برابر آمریکا است

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با تمام وجود مشکلات معیشتی، اقتصادی، بیکاری و فرهنگی را حل کنند، گفت: خدمت به مردم بالاترین نوع ایستادگی در برابر آمریکاست.

خدمت به مردم بالاترین نوع ایستادگی در برابر آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در  خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با توصیه همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انتظار فرج و مجاهدت برای حفظ ایمان در دوران غیبت کبری از مصادیق تقواست.

امام جمعه سلطانیه با تقدیر از ارتباط مسؤولان با مردم و  سرکشی به روستاها گفت: التزام عملی به دین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردمی بودن از ویژگی‌های مسؤولان در نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر حضور مسؤولان در جمع مردم و با بیان اینکه نظارت میدانی از وظائف مهم مجلس شورای اسلامی است، اما چرا عده‌ای نگران شده‌اند، افزود: حضور در بین مردم باید مقدمه‌ای برای رفع مشکلات مردم باشد، چرا که مردم از وعده‌های عملی نشده ناراضی هستند.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با تمام وجود مشکلات معیشتی، اقتصادی، بیکاری و فرهنگی را حل کنند، تصریح کرد: خدمت به مردم بالاترین نوع ایستادگی در برابر آمریکاست.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دمکرات‌ها و یا جمهوری خواهان، هیچ فرقی برای ایران اسلامی و انقلابی ندارد، چرا که ظالمانه‌ترین تحریم‌ها در زمان ترامپ و سرسختانه‌ترین مشکلات هسته‌ای در دوران اوباما ایجاد شد، گفت: آمریکا با اسلام ناب محمدی که نماد آن ایران اسلامی است خصومت دارد، اما شعار ملت ایران همان شعار عاشورایی هیهات مناالذله است.

وی با انتقاد صریح از دوچرخه سواری و اسب سواری معدودی از دختران و بانوان در سطح شهر و معابر و اماکن عمومی و با اشاره به آیات و روایات و فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر عدم جواز خودنمایی زنان و با بیان اینکه امیرمومنان حضرت علی علیه السلام وقتی شنید که زنان در برابر نامحرمان قرار می‌گیرند فرمود ای مردان آیا حیا نمی‌کنید و غیرت ندارید که زنان‌تان در مقابل نامحرمان خودنمایی می‌کنند، گفت: دوچرخه‌سواری و اسب سواری بانوان در مجامع عمومی فسادزا و خلاف عفت است و مروجین این کارها باید جوابگوی شهدا باشند.

حسینی‌نسب با اشاره به ابلاغ تقدیر مقام معظم رهبری به پدافند هوایی ارتش و نیروی انتظامی و با تصریح به اینکه امنیت کشور و جامعه مرهون فداکاری شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی است، افزود: تقدیر رهبر معظم انقلاب از امنیت آفرینان بیانگر اهمیت امنیت کشور است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول