اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام از سوی ائمه جمعه کرمان

ائمه جمعه کرمان اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام را محکوم کردند.

محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام از سوی ائمه جمعه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی رفیعی در خطبه‌های نماز جمعه فاریاب اظهار داشت: از شروط امر به معروف ونهی از منکر  شناخت معروف و شناخت منکر دانست و اینکه آمر به معروف و ناهی از منکر خود عامل به معروف و تارک منکر باشد.

امام جمعه فاریاب با اشاره به انتخابات  آمریکا ادامه داد: چنان‌چه ترامپ رای بیاورد اوضاع همین است و اگر بایدن رای بیاورد باز هم سیاست آمریکا در قبال کشورمان فرقی نمی‌کند.

رفیعی اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اکرم اسلام (ص) را محکوم کردو علت عصبانیت آنها را پیروزی جبهه مقاومت و انحراف اذهان عمومی در پی نارضایتی مردمان کشور خودشان دانست.

ضرورت جذب سرباز معلم بومی در ریگان

حجت الاسلام  جعفر ریگانی امام جمعه موقت ریگان با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش و تصریح کرد: پیام این رزمایش بزرگ به همسایگان آرامش، صلح و دوستی است و پیام دیگر این رزمایش سیلی محکمی به صورت آن کشور‌هایی است که قصد جولان در منطقه آسیای مرکزی را دارند. با اجرای این رزمایش بزرگ، بار دیگر بینی آمریکا در منطقه خاورمیانه به خاک مالیده شد.

 حجت‌الاسلام ریگانی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) و ضمن محکوم کردن این اقدام ننگین، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده در جهت تضعیف اسلام، شب و روز در تلاشند تا دین اسلام را تضعیف کنند.

امام جمعه موقت ریگان به بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: تک‌تک مردم در زمینه رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، آموزش‌های لازم را به فرزندان خود بدهید تا  بهانه‌ای نشود که فرزندانشان از تحصیل باز بمانند.

وی به جذب سرباز معلم در شهرستان ریگان شاره و خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان پیگیری کنند که سرباز معلمان بومی جذب شوند.

نتیجه اداره کشور از دفتر کار، نابسامانی‌های اقتصادی، گرانی‌ها و تورم است

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: گروهی از ساده‌دلان ترسودل به انتخابات آینده آمریکا بستند که هیچ نفع و ضرری برای ما ندارد، در طول چهل سال بعد از انقلاب حاکمان آمریکا، بدترین دشمنی‌ها رابه ملت ایران روا داشتند.

وی بیان داشت: تنها راه پیشرفت و قوت و رفع مشکلات اقتصادی فرهنگی و اجتماعی از مسیر فرهنگ اسلام ناب محمدی و با اتکاء به جوانان و نخبگان کشور میسر خواهد شد.

منتظری در ادامه به سفر نظارتی رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: روحیه مردمی بودن، تماس با مردم و از نزدیک با مردم صحبت کردن همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است .

وی افزود: مسئولی که جرات بیرون آمدن از دفترش را نداشته باشد و بخواهد از دفترش مملکت را اداره کند محال است موفق شود و نتیجه‌اش همین نابسامانی‌های اقتصادی، گرانی‌ها و تورم است که دامن‌گیر جامعه شده است.

 امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد: در استفاده از فضای مجازی باید عدالت آموزشی رعایت شودچون بعضی از مردم از این فضاها محرومند.

انتهای پیام /3388/ب/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول