اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نرخ بالای مشارکت مردم در انتخابات غرب گلستان

فرماندار بندرگز با اشاره به اینکه رای‌گیری در کمال آرامش پس از هشت ساعت در غرب استان در حال برگزاری است از استقبال خوب مردم این شهرستان در دومین مرحله انتخابات قدردانی کرد.

نرخ بالای مشارکت مردم در انتخابات غرب گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین احمدی ظهر امروز در خصوص برگزاری دومین مرحله انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات غرب گلستان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات برگزاری انتخابات باشکوه در سایه همکاری هیئت‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و نیروهای امنیتی اتخاذ شده است، تصریح کرد: زدن ماسک و همراه داشتن خودکار برای رای دادن در شعب اخذ رای لازم است.

فرماندار بندرگز با اشاره با اینکه 53 شعبه اخذ رای در این شهرستان تمهید شده است، افزود: تعداد شعبات اخذ رای در مقایسه با ادوار گذشته انتخابات در این شهرستان تغییری نکرده است.

* مردم برای مشارکت در انتخابات آرامش خاطر داشته باشند چراکه پروتکل‌های بهداشتی بادقت رصد می‌شود

احمدی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات بیان کرد: شاهد حضور خوب مردم در شعبات اخذ رای پس از هشت ساعت از برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم هستیم.

وی گفت: ناظران بهداشت در شعب اخذ رای در فضای باز حضور دارند تا برگزاری انتخابات با کمترین آسیب انجام شود، مردم برای مشارکت در انتخابات آرامش خاطر داشته باشند چراکه پروتکل‌های بهداشتی بادقت رصد می‌شود.

به گزارش فارس؛ رای گیری از ساعت هشت صبح امروز جمعه 21 شهریور آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه دارد و از تمام رای‌دهندگان خواسته شده است هر چه زودتر به شعب اخذ رای مراجعه کرده و آراء خود را به صندوق بیاندازند.

230 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار آرا 198 هزار واجد شرایط رای دادن را اخذ می‌کنند، کسانی در این مرحله می‌توانند رای بدهند که در مرحله اول هم در این حوزه انتخابیه شرکت کرده‌اند و یا کسانی که در انتخابات این دوره اصلا شرکت نکرده‌اند و همچنین در این مرحله 2120 نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول