اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در استان تهران

نمازگزاران شهرهای استان تهران پس از اقامه نماز جمعه، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس استان تهران، ظهر امروز نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را در شهرهای مختلف استان تهران محکوم کردند و خواستار برخورد شدید جوامع بین المللی با عاملان این اقدام جسارت‌آمیز شدند.

نشریه‌ای فرانسوی در روزهای گذشته، کاریکاتور هتاکانه‌ای را علیه پیامبر اسلام (ص) بازنشر کرده که این اقدام امروز جمعه، 21 شهریورماه سال 1399 با واکنش‌های مختلفی از سوی نمازگزاران و ائمه جمعه استان تهران همراه بود.

*احساس خطر دشمنان از اسلام ناب محمدی (ص)/  هرگونه سخنی در خصوص هلوکاس در فرانسه جرم است!

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نشریه فرانسوی، کاریکاتورهای هتاکانه‌ای را علیه پیامبر اسلام (ص) بازنشر کرده و این یعنی جیره‌خواری آمریکا، رژیم صیهونیستی و بالابردن پرچم انفعال دشمنان مقابل گفتمان اسلامی و شکست و احساس خطر دشمنان از اسلام ناب محمدی (ص) است.

حسینی افزود: دولت فرانسه با بی تفاوتی و تکیه بر اینکه ما بیان آزادی بیان داریم، از این جریان عبور کرد، اما هرگونه سخنی در خصوص هلوکاس در آن کشور جرم است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: این اقدام را محکوم می‌کنیم و همچنین دولت و کشورهای اسلامی بی‌غیرتی که با عملکردشان میدان را برای این دشمنان مiیا کردند را نیز محکوم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: توقع ما از سازمان همکاری‌های اسلامی و نخبگان جهان اسلام واکنش قاطع و هوشمندانه مقابل این حرکت ذلیلانه است، زیرا عاقبت از این متقین است و این اسلام ستیزی گردنشان را می‌زند.

*توهین به پیامبر می‌تواند آغاز جنایتی برای دنیای اسلام باشد/ مسلمانان هوشیاری خود را حفظ کنند

 حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر طزری، امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: در هفته گذشته یک مجله معلوم‌الحال فرانسوی بار دیگر به ساحت پیامبر معظم اسلام (ص) اهانت کرد و قلوب محبین و ارادتمندان به ایشان را خدشه دار کرد.

وی افزود: این اتفاق و این عمل ننگین در این برهه از زمان می‌تواند آغاز جنایتی برای دنیای اسلام باشد، از این رو، ما ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه، از مسؤولان کشور می‌خواهیم در قبال این توهین موضعی قاطع و جواب متقابلی ارائه نمایند.

امام جمعه خیرآباد گفت: از طرفی از همه مسلمانان جهان می‌خواهیم ضمن اتحاد مقابل این عمل، هوشیاری و بصیرت خود را نسبت به اتفاقات بعدی حفظ کنند، چراکه این مجله خود اقدام به این کار نکرده است، بلکه توسط سران رژیم غاصب و آمریکا مأمور به این کار شده است و این دو جنایتکار عالم تصمیم دارند با این حرکت ضمن ایجاد تنش در بین ادیان الهی، توجه همگان از معامله قرن را به سوی این اقدام منصرف نمایند تا در سکوت کشورهای اسلامی این اقدام خبیث را صورت دهند.

 

 

*کشورهای غربی درصدد مانع نشر روزافزون اسلام هستند/ آزادی بیان غربی‌ها عوام فریبی است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه قدس در ارتباط با اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) گفت: در طول تاریخ کشورهای مختلف غربی برای موج فراگیر گسترش اسلام در کشورهایشان در تلاش‌اند که مانع نشر روز افزون اسلام شوند؛ اما آزادی بیان آن‌ها یک عوام فریبی است که خود را توجیه می‌کنند؛ اگر آزادی بیان است، چرا در زمان به گلوله بستن مردم صدای مظلومان را نمی‌شنوید.

وی ادامه داد: وقتی به قرآن کریم اهانت می‌شود یعنی به دیگر کتب آسمانی بی‌احترامی شده است؛ قرآن نوری است که با آتش‌‌زدن، جسارت کردن و کاریکاتور کشیدن نمی‌توان نور آن را خاموش کرد و خداوند حافظ قرآن است؛ همانطور که طی ۱۴ قرن نتوانستند حریف قرآن شوند، دین اسلام و قرآن باید جهانی شود و این امر موجب هراس دشمن شده است، انبیای الهی زمینه‌ساز بعثت پیامبر اسلام (ص) بودند و دین اسلام دین جاویدان، ابدی و جهانی است.

*اهانت به پیامبر اکرم (ص) توطئه دشمنان اسلام است/ مسلمانان عالم آرام نمی‌نشینند

حجت‌الاسلام محمد نوروزی، امام جمعه اسلامشهر با اعلام نفرت و انزجار نسبت به اقدام موهن و اهانت‌آمیز نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام و حمایت شرم آور رئیس‌جمهور فرانسه از این اقدام قبیح بیان کرد: ما این جسارت و اهانت بزرگ را محکوم می‌کنیم و خواستار برخورد با عوامل بروز این عمل هستیم، مسلمانان عالم آرام نمی‌نشینند و پاسخ محکمی به اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس خاتم‌الانبیا (ص) را خواهند داد

*سکوت دولت فرانسه امنیت آن را به خطر می‌اندازد/ ، این حرکت‌ها ادامه شیطنت‌های آمریکاست

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی، امام جمعه قرچک ضمن محکوم کردن اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: دولت فرانسه که ادعای رعایت حقوق بشر را دارد و طرفدار آزادی بیان است، باید بداند این توهین و سکوت امنیت شما را به خطر می‌اندازد، این حرکت‌ها ادامه شیطنت‌های آمریکاست که امارات را وادار کرده تا روابط با صهیونیست‌ها را عادی جلوه دهد.

انتهای پیام/67105/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول