اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

یک کارخانه آرد در سیستان و بلوچستان پس از سالها تعطیلی به چرخه تولید باز می‌گردد

در بازدید برخی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های وابسته از شمال سیستان و بلوچستان اعلام شد، کارخانه آرد در شمال سیستان و بلوچستان، پس از سالها تعطیلی به چرخه تولید باز می‌گردد.

یک کارخانه آرد در سیستان و بلوچستان پس از سالها تعطیلی به چرخه تولید باز می‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ حجت اله میرزایی، معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این بازدیدها گفت: سرمایه‌گذاری از طریق صندوق بازنشستگی کشور و اعطای تسهیلات برای رونق بیشتر تولیدات منطقه در دستور کار است.

وی گفت: توسعه اشتغال در مناطق روستایی از اولویت های مهم وزارت متبوع به شمار می‌رود.

در ادامه معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت‌های شمال استان بسیار زیاد است و با تمرکز بر آنها می توان فرصت‌های اشتغالزایی را در این منطقه افزایش داد.

عیسی منصوری افزود: کارخانه آرد شمال استان که در شهرستان نیمروز واقع شده است، به علت کمبود بودجه تعطیل شده بود که با مساعدت این وزارتخانه کسری بودجه آن جبران شد و به زودی به چرخه تولید باز می‌گردد.

معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران سازمان ها و شرکت های وابسته به این وزارتخانه در سفری  دو روزه به سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از طرح های توسعه ای استان، در نشست های تخصصی با مسئولان استانی شرکت کردند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول