اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کسب 2 مدال برنز توسط تکواندوکاران آذربایجان شرقی در چالش بزرگ تکواندو جام غدیر

داوری ویدئوهای ارسالی شرکت کنندگان چالش بزرگ تکواندو در گروه زنان، در فدراسیون تکواندو برگزار و نفرات برتر این چالش معرفی شدند.

کسب 2 مدال برنز توسط تکواندوکاران آذربایجان شرقی در چالش بزرگ تکواندو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، چالش بزرگ تکواندو "جام غدیر" به منظور گرامیداشت دهه امامت و ولایت "عید بزرگ غدیر" در دو گروه مردان و زنان و در آیتم‌های آپ دولیوچاگی و دولیوچاگی رکوردی با 110 جایزه ارزشمند برای ورزشکاران برگزار شد.
در این رقابت‌ها بیش از 3000 تکواندوکار در رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 18 سال و بالای 19 سال و رده‌های کمربند سفید، سبز و آبی برای ضربه آپ دولیوچاگی و رده کمربند قرمز به بالا برای ضربه دولیوچاگی با ارسال ویدئو با یکدیگر به رقابت پرداختند. 
در بخش ضربه آپ دولیوچاگی و در رده سنی بالای 18 سال ریحانه اسماعیلی از آذربایجان شرقی سوم شده و به مدال برنز دست یافت.
در بخش ضربه دولیوچاگی هم آذربایجان شرقی به یک مدال برنز دیگر دست یافت و سید ساناز صدرالدینی در رده سنی 15 الی 18 سال سوم شد.
همچنین در همین رده سنی روشنک مولایی پنجم و راحله زینالی نهم و در رده سنی بالای 19 سال شبنم احمدی و مهدیه مختاری همگی از آذربایجان شرقی در رده ششم و هشتم قرار گرفتند.
به نفرات اول تا سوم مشترک مدال و حکم قهرمانی اعطاء می‌شود و به نفرات اول تا نهم نیز توسط شرکت "های وب" حامی مالی این چالش جوایز نقدی به ارزش بیش از 300 میلیون ریال  اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول