اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور 50 هزار گلستانی پای صندوق‌های رای/ رای‌گیری تا ساعت 19 تمدید شد

استاندار گلستان از حضور 50 هزار نفر از واجدین شرایط در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در غرب این استان خبر داد.

حضور 50 هزار گلستانی پای صندوق‌های رای/ رای‌گیری تا ساعت 19 تمدید شد

هادی حق‌شناس امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون شاهد حضور حداکثری مردم غرب استان گلستان پای صندوق‌های رای بودیم و تا این لحظه تعداد 50 هزار نفر آرای خود را در صندوق اخذ رای انداختند.

*رای‌گیری تا ساعت 19 تمدید شد

وی از فعال بودن 244 صندوق رای در غرب استان خبر داد و تصریح کرد: تشکر ویژه‌ای دارم از تمامی همکارانم که از ساعت هشت صبح تاکنون در 244 صندوق اخذ رای در غرب استان گلستان حضور داشتند و تاکنون مشغول فعالیت هستند تا رای مردم را در چهار حوزه انتخابیه شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن را اخذ کنند.

استاندار گلستان از تمدید رای‌ریزی در گلستان خبر داد و ابراز کرد: خوشبختانه در برخی از حوزه‌های انتخابیه شاهد حضور صف‌های طویلی هستیم به همین دلیل از وزارت کشور درخواست کردم تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای یک ساعت دیگر تمدید شود و انشاالله احتمال اینکه این انتخابات یک ساعت دیگر تمدید شود خواهد بود مردم هرچه سریع‌تر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای خود را در صندوق بیاندازند.

* حضور 50 هزار گلستانی پای صندوق‌های رای

حق‌شناس خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا ساعت ۱۸ عصر امروز حدود ۵۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند و رای خود را داخل صندوق رای انداختند امیدوارم که مردم از یک ساعت باقی‌مانده نهایت استاده را ببرند و هرچه سریع‌تر رای خود را در صندوق بیاندازند تا مجبور نشویم بعد از ساعت ۱۹ مجددا انتخابات را تمدید کنیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در چهار حوزه انتخابیه که بنده حضور داشتم مردم با آرامش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات شرکت می‌کردند و همچنین شاهد بودیم که تمامی عوامل اجرایی نیز ماسک زده بودند و فاصله اجتماعی را رعایت کرده بودند.

* تا این لحظه شاهد یک انتخابات پرشور، سالم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم

استاندار گلستان افزود: تا این لحظه شاهد یک انتخابات پرشور، سالم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم امیدواریم در این یک ساعت باقی‌مانده نیز این روال ادامه داشته باشد و ما شاهد یک انتخابات باشکوه دیگری در گلستان باشیم.

وی تصریح کرد: نامزدها چه برنده انتخابات شدند چه بازنده به طرفداران خودشان نگویند که در خیابان‌ها تجمع کنند اگر این کار را انجام دهند حتما تخلف محسوب می‌شود و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول