اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همکاری و مشارکت همگانی برای مقابله با کرونا در کهگیلویه ضروری است

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: تا زمانی که همگان خود را ملزم به رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا ندانند نباید انتظار کنترل این بیماری را داشته باشیم.

همکاری و مشارکت همگانی برای مقابله با کرونا در کهگیلویه ضروری است

محمدطاهر طیب‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: اجرای مصوبات شورای سلامت برای مقابله با کرونا از سوی مردم جدی گرفته نمی‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: ممنوعیت برگزاری جشن عروسی در تالارها از جمکله مصوباتی بود که متأسفانه با وجود تعطیلی تالارها مردم همکاری لازم را ندارند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که مردم خود را ملزم به رعایت اصول بهداشتی ندانند هر گونه اقدام مسؤولان برای مقابله با کرونا اثرگذار نیست.

طیب‌زادگان تصریح کرد: بارها در خصوص تکمیل بودن ظرفیت بیمارستان در سطح شهر اطلاع‌رسانی و هشدار قرمز بودن وضعیت شهرستان با به صدا درآمدن آژیر خطر اعلام شد.

این مسؤول با اشاره به اعمال محدودیت‌ها گفت: با هدف جلوگیری از تجمعات دفاتر ثبت ازدواج را تعطیل کردیم اما از سوی مردم تحت فشار قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تجمعات مصوباتی در دستور کار داریم، اضافه کرد: اما متاسفانه به واسطه عدم همکاری و همراهی مردم این محدودیت‌ها نتیجه بخش نیست.

طیب‌زادگان تصریح کرد:وضعیت شهرستان قرمز است، توان حوزه بهداشت و درمان به ویژه در ارائه خدمات درمانی محدود است با این حال اگرچه ظرفیت‌های اضافی را برای مواقع بحرانی‌تر در نظر گرفته‌ایم اما کیفیت خدمات به مراتب کاهش خواهد یافت.

این مسؤول اضافه کرد: تا زمانی که مسوولیت همگانی برای مقابله با این بیماری ایجاد نشود نمی‌توانیم آسیب‌های ناشی از آن را کنترل کنیم.

وی در خصوص استفاده از قوه قهریه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا گفت: کسانی که نمی‌خواهند رعایت کنند راه دور زدن از قانون را در پیش می‌گیرند.

انتهای پیام/82016
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول