اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت/ هراز یکطرفه نشد

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای شرق استان تهران نیمه‌سنگین و پرحجم در جریان است و محدودیت یکطرفه شدن محور هراز نیز لغو شد.

ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت/ هراز یکطرفه نشد

سیاوش محبی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و در شهرهای عبوری این محور ماننده رودهن، بومهن، آزادراه تهران ـ پردیس و محور قدیم جاجرود ترافیک با حجم بیشتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده مبنی بر اینکه در صورت افزایش بار ترافیکی و پس‌زدگی بار ترافیکی، محور هراز یکطرفه شود به دلیل عدم وجود ترافیک‌های سنگین، یکطرفه شدن این محور لغو شد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه‌سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی با بیان اینکه در محدوده گیلاوند شاهد افزایش بار ترافیکی هستیم، تأکید کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی ادامه داد: متأسفانه بیشترین آمار تصادفات به دلیل خستگی و خواب آلودگی و در ۲۰ کیلومتری مقصد مسافران رخ می‌دهد، بنابراین هم وطنان قبل و در حین مسافرت به گونه‌ای که در هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه را در مکان‌های مجاز به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند تا شاهد حوادث ناشی از خستگی و خواب آلودگی نباشیم.

 محبی تأکید کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و همچنین رعایت مدیریت زمان می‌توانند سفری بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان‌مان رقم بزنند.

انتهای پیام/67016/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول