اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صبوری سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال قم شد

مسوولان تیم لیگ برتری فوتسال استان قم سرمربی جدید این تیم را در فاصله 40 روز تا آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران معرفی کردند.

صبوری سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از مشخص شدن زمان دقیق شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تکلیف کادر فنی نماینده قم در این دوره لیگ برتر نیز مشخص شد و مسوولان نماینده قم سکان هدایت تیم خود را به حسین صبوری یکی از مربیان جوان فوتسال قم سپردند.

حسین صبوری که در دهه 1380 یکی از بهترین‌های فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود و با تیم ارم‌کیش قم عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را نیز کسب کرده، بعد از تجربه هدایت سوهان محمد سیمای قم در فصل 1397 لیگ برتر ایران، بار دیگر سکان‌دار تیم قم شد.

صبوری که دوران درخشانی را به عنوان بازیکن در لیگ برتر پشت‌سر گذاشته و کار مربیگری را از لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران و با هدایت آتلیه‌طهران قم در اواسط دهه 1390 آغاز کرده و تجربه مربیگری در لیگ برتر را نیز دارد، در بیست و دومین دوره این رقابت‌ها سرمربی تیم قم خواهد بود.

این مربی در سال 1397 و در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران توانست تیم سوهان محمد سیمای قم را به عنوان تیم رده ششم جدول 14 تیمی لیگ برتر به مرحله پلی‌آف رسانده و در این مرحله نیز با عبور از سد تیم فرش‌آراء مشهد به مرحله نیمه نهایی صعود کند، هر چند در این مرحله به تیم متموّل و قدرتمند مس سونگون نتیجه را واگذار کرد.

با توجه به برگزاری رقابت‌های 2020 جام ملت‌های فوتسال آسیا در روزهای 12 تا 23 آذر ماه، کمیته فوتسال ایران تصمیم گرفته بازی‌های فصل 1399 لیگ برتر را از اول آبان ماه آغاز کند، لیگی که در آن 14 تیم حضور دارند و بازی‌های با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از دوره‌های قبل در دو گروه هفت تیمی آغاز می‌شود و در پایان این مرحله که دیدارهای آن به شکل رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده، سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم راه می‌یابند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول