اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

2 هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی تا یک‌سال آینده صاحب‌خانه می‌شوند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: ۲ هزار واحد مسکن محرومین با اولویت مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و بهزیستی در استان قزوین طی مدت یک‌سال احداث و تحویل خواهد شد.

2 هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی تا یک‌سال آینده صاحب‌خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اصغر گونجی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با مسکن محرومین گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان استانداری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز بنیاد مسکن امضا شده است که 2 هزار واحد مسکن تحت عنوان مسکن محرومین طی یک‌سال آتی در استان قزوین احداث شود.

وی افزود: مسکن محرومین در سراسر استان با اولویت مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و بهزیستی احداث خواهد شد.

گونجی ادامه داد: هم‌چنین تمام مردمی که به‌صورت دائمی در روستاها ساکن و نیز جزو اقشار محروم هستند و نمی‌توانند خودشان اقدام به ساخت مسکن یا نوسازی خانه‌های خود کنند، شامل این طرح می‌شوند.

وی اظهار کرد: هر یک از این واحدها 50 میلیون تومان وام 4 درصد و 30 میلیون تومان وام بلاعوض دارند و متراژ آن ها 50 الی 60 متر است و نیازی به آوردهٔ اولیه از سوی متقاضیان نیست و با همان مبالغ ذکر شده واحدها احداث خواهند شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: منابع اعتباری این واحدها از طریق دولت تأمین شده و برنامهٔ ما این است که این واحدها نهایتاً یک‌ساله به صاحبانشان تحویل داده شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: ما طی جلسه‌ای که با بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) داشته‌ایم از آن‌ها درخواست کرده‌ایم مددجویانی که نیاز به مسکن دارند را به ما معرفی کنند و هم‌چنین با بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نیز صحبت خواهیم کرد که اشخاص نیازمند را شناسایی کرده تا این واحدها به آن‌ها نیز تعلق گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طی هفته‌های گذشته، به مناسبت هفتهٔ دولت و در حضور معاون رئیس‌جمهور، در استان قزوین پروژهٔ ساخت 2 هزار واحد مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین در روستای هادی‌آباد کلید خورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول