اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسابقات آدینه تنیس بانوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نفرات برترش را شناخت

مسابقات آدینه بانوان که از صبح جمعه در مجموعه داراب ساری آغاز شده بود در نهایت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات آدینه تنیس بانوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نفرات برترش را شناخت

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| مسابقات آدینه بانوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صبح جمعه ۲۱ شهریور در مجموعه ورزشی داراب و با حضور  ۳۱ ورزشکار از استان مازندران برگزار شد و در نهایت با برگزاری دیدارهایی جذاب و مهیج نفرات برتر مشخص شدند.

** خون تازه در رگ های تنیس ساری تزریق شد

در پایان این مسابقات؛ یاسمن روحانى مقدم از ساری قهرمان شد و زهره شاکرى از آمل نایب قهرمانی را از آن خود کرد.همچنین باران عاطف از آمل و نیوشا رستمان از قائم‌شهر مقام سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

رئیس هیات تنیس استان مازندران در بازدید از مسابقات آدینه بانوان که در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد در گفت‌گویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ما در ابتدا توسعه تنیس را مدنظر قراداده ایم و سعی کرده‌ایم  مخاطبانمان را اضافه کنیم. برای همین منظور بومی‌سازی کرده‌ایم و کمیته‌های مختلف تشکیل داده‌ایم.

وی در خصوص تغییرات هیات تنیس مرکز استان سخن گفت و بیان داشت: روسای سابق هیأت تنیس ساری به اندازه خودشان زحمات زیادی برای رونق تنیس انجام دادند و اکنون با آمدن آقای امیرخانلو قصد داشته‌ایم خون تازه ای به رگ‌های تنیس ساری تزریق کنیم.لطفیان افزود: در سال اول حضورم رنک ٤ کشور بوده‌ایم و در سال‌های بعدی رنک ٣ حضور داشته‌ایم در سال ٩٧ طبق آمار فدراسیون تنیس، رنک اول کشور شده‌ایم و در نوجوانان رنک یک را به دست آورده‌ایم.

لطفیان با بیان اینکه تنیس ورزش بسیار مفرحی است، از اهدافش در تنیس استان گفت و افزود: هدف ما مطرح شدن در رنک یک کشور است، من آینده خوبی را برای تنیس استان پیش‌بینی می‌کنم.

رئیس هیأت تنیس استان مازندران از همگانی کردن تنیس گفت و تاکید کرد: تنیس ورزش مظلومی است ولی ما عملا دوست داریم تنیس را همگانی کنیم و هر قشری بتواند بیاید تنیس بازی کند و این انتظار را از هیأت تنیس ساری داریم در همگانی کردن ورزش تنیس نهایت تلاش خود را انجام دهد.

* نفرات برتر زیر ذره‌بین کمیته استعداد یابی/ به دنبال همگانی کردن تنیس هستیم

سرپرست هیأت تنیس ساری نیز گفت: کمیته استعدا یابی تنیس ساری از هم اکنون مشغول است و نفرات برتر را زیر ذره‌بین دارند.

سرپرست هیأت تنیس ساری در حاشیه برگزاری  مسابقات آدینه بانوان که در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد در گفت‌گویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را برای هیأت در نظر داریم.

امیرخانلو افزود: اولین هدفمان را با این آدینه بسیار خوب و درجه یک که متبرک با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است را برگزار کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با فکرهایی که در ذهن‌مان است و اهدافی را که برای میزبانی‌های متفاوت برای هیات تنیس ساری در سر داریم به بهترین نحو برگزار کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های پیش رو گفت: ما بعد از این بازی  میزبانی یک آدینه بسیار خوب در سطح آقایان داریم که به صورت آزاد با جوایز نقدی بسیار متفاوت در مجموعه ورزشی سالاردره ساری و بعد از آن هم یک  مسابقه آقایان درجه یک که از بازیکنان رنک یک کشور دعوت می شود برگزار خواهیم کرد.

سرپرست هیأت تنیس ساری با بیان اینکه هر هفته تیم بانوان و آقایان را به صورت مجزا با کیفیت در کنار خود خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: کمیته استعدادیابی ما از هم اکنون مشغول است و نفرات برتر را زیر ذره‌بین دارند که برای مسابقات ملی جام حذفی که پیش رو داریم با قدرت قدم برداریم.

امیرخانلو از مهمترین اهداف هیأت گفت و تاکید داشت: مهمترین هدف هیأت این است که بعد چندین سال، با همدلی وفاق این خانواده را دور هم جمع کنیم و ورزش را به سوی همگانی کردن سوق دهیم تا به اهداف خودمان گام به گام نزدیک‌تر شویم.

به گزارش فارس؛ مسابقات آدینه تنیس بانوان، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور  ۳۱ ورزشکار در مرکز استان مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول