اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

11 هزار و 897 بسته‌ معیشتی در بین مددجویان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» و اجرای طرح‌های «اطعام حسینی»و «احسان حسینی» گفت: 11 هزار و 897 بسته‌ معیشتی بین مددجویان توزیع شد.

11 هزار و 897 بسته‌  معیشتی در بین مددجویان توزیع شد

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد استان، همزمان با ماه محرم برنامه‌های بسیاری را اجرایی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» و اجرای طرح‌های «اطعام حسینی»و «احسان حسینی» گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، تنها راه گذر از شرایط فعلی و مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، تقویت همدلی و همبستگی در جامعه و کمک مومنانه به مردم است.

صفری افزود: کمیته امداد استان زنجان با برگزاری مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» و اجرای طرح‌های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای ماه محرم اقدام به توزیع اقلام در بین نیازمندان مورد حمایت این نهاد کرده است.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح «احسان حسینی» در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل و با هدف پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد 86 هزار و 936 پرس غذای گرم به ارزش بیش از 13 میلیارد و 600 میلیون ریال بین خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند در استان زنجان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: تعداد 11 هزار و 897 بسته‌  معیشتی نیز شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش 16 میلیارد ریال در قالب طرح «احسان حسینی» در دهه اول ماه محرم با مشارکت و هم‌افزایی خیرین و مراکز نیکوکاری در راستای تأمین بخشی از مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، توسط کمیته امداد امام (ره) به نیازمندان استان اهدا شده است.

صفری از آمادگی دفاتر 14گانه کمیته امداد و 109 مرکز نیکوکاری برای دریافت توزیع نذورات هم استانی‌های زنجانی در بین نیازمندان خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #024*1*8877*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ حساب 0110769749001با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد صندوق امداد ولایت زنجان،کمک‌های خود را در قالب طرح‌های اطعام و احسان حسینی تاپایان ماه صفر به نیازمندان اهداء کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول