اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب یک هزار واحد صنفی در زنجان

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از پلمب یک هزار واحد صنفی در زنجان خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در برخورد با واحدهای صنفی و خدماتی که پروتکل‌های لازم را رعایت نکردند اغماضی وجود ندارد.

پلمب یک هزار واحد صنفی در زنجان

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اتاق اصناف استان زنجان در راستای جلوگیری از تخلفات صنفی بازرسی‌های مستمری از واحدها انجام می‌دهد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای تحقق این موضوع امسال یک هزار واحد صنفی پلمب شده است، گفت: واحدهای پلمب شده مربوط به اصناف مختلف از جمله مسکن است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی پلمب شده الزامات را در شرایط کرونایی رعایت نکرده بودند، افزود: با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا واحدهای صنفی و خدماتی که پروتکل‌های لازم را رعایت نکردند، اغماضی وجود ندارد.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر همه قلیان‌سراها در سطح استان زنجان تعطیل هستند، اضافه کرد: قلیان‌سراهایی که به صورت چراغ خاموش و پنهانی اقدام به فعالیت کنند با همکاری نیروی انتظامی و اماکن  پلمب و با متصدیان آنها به شدت برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه تالاهار نیز همچنان تعطیل است، اضافه کرد: در صورتی که تخلفی در این باره دیده شود، با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی بر لزوم تشدید بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان تاکید کرد و گفت: کارشناسان به صورت نامحسوس بازرسی‌ها را انجام خواهند داد به صورتی که در این مدت یک هزار واحد صنفی پلمب شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول