اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هدف نظام آموزشی‌ جلوگیری از تعطیلی آموزش/نظر ستاد ملی کرونا فصل الخطاب است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرایی عدم اعلام موضع آشکار ستاد ملی کرونا را از وزیر آموزش‌وپرورش جویا شده است، گفت: وزیر آموزش‌وپرورش اذعان داشته که نظر ستاد ملی کرونا را اعلام کرده و با اجازه این ستاد تصمیمات آموزشی کشور گرفته‌شده است.

هدف نظام آموزشی‌ جلوگیری از تعطیلی  آموزش/نظر ستاد ملی کرونا فصل الخطاب است

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نگرانی‌ها و عدم آرامش خاطر خانواده‌ها از حضور فرزندان در کلاس‌های حضوری به جهت خطر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس نظر وزارت آموزش‌وپرورش، دانش آموزان برای آموزش حضوری مخیر بوده  اما آموزش مجازی را باید به‌صورت جدی دنبال کنند بنابراین عدم اجبار برای حضور فیزیکی دانش آموزان، می‌توانند از نگرانی خانواده‌ها بکاهد.

وی با اشاره به اینکه نظر ستاد ملی کرونا فصل الخطاب در تصمیم‌گیری‌ها است، گفت: ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس علناً اعلام موضع نکرده و تنها وزیر آموزش‌وپرورش موضوع ستاد ملی کرونا را اعلام کرده است لذا این عدم اظهار موضع ستاد ملی کرونا برای بسیاری از هم‌وطنان سؤالاتی را  ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرایی عدم اعلام موضع آشکار ستاد ملی کرونا را از وزیر آموزش‌وپرورش جویا شده است، افزود: وزیر آموزش‌وپرورش اذعان داشته که نظر ستاد ملی کرونا را اعلام کرد و با اجازه این ستاد تصمیمات آموزشی کشور گرفته‌شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف نظام آموزشی‌ کشور جلوگیری از تعطیلی  آموزش است، گفت: آموزش‌وپرورش، معلمان و خانواده‌ها باید دست در دست هم بگذارند تا با کمک یکدیگر آموزش به بهترین نحو انجام بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان بیش از دانشجویان نیاز به کلاس حضوری دارند، تصریح کرد: هنرستانی‌ها برای آموزش عملی نیاز به حضور فیزیکی در مدارس دارند چراکه بسیاری از آموزش‌ها در فضای مجازی مقدور نیست و این اختیار آموزش‌وپرورش برای کلاس حضوری به‌خصوص برای هنرستانی‌ها می‌توانند موقعیت مناسبی را برای دیدن مهارت‌آموزی فراهم کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول