اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حمایت نخست‌وزیر مجارستان از پیروزی ترامپ در انتخابات

نخست‌وزیر مجارستان در مصاحبه‌ای ضمن حمایت از انتخاب رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات سوم نوامبر ریاست جمهوری این کشور، دلیل این حمایت را روابط دوستانه و نزدیک «دونالد ترامپ» با رهبران اروپای مرکزی برشمرد.

حمایت نخست‌وزیر مجارستان از پیروزی ترامپ در انتخابات

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، «ویکتور اوربان»، نخست‌وزیر مجارستان از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و پیروزی مجدد وی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی این کشور در ماه نوامبر حمایت کرد. 

خبر‌گزاری اسپوتنیک به نقل از خبر‌گزاری فرانسه نوشت، نخست‌وزیر مجارستان در مصاحبه‌ای رادیویی درباره علت حمایت خود از ترامپ گفت: «رئیس‌جمهور آمریکا منحصراً روابط نزدیک و می‌توان گفت دوستانه‌ای با تمام رهبران اروپای مرکزی دارد، به همین دلیل، ما (اروپایی‌ها) یا حداقل خود من شخصاً از او حمایت می‌کنیم تا او پیروز انتخابات شود.»

ویکتور اوربان که از سال ۲۰۱۰ تاکنون نخست‌وزیر مجارستان بوده است، چهار سال گذشته نیز اولین مقام اروپایی بود که از دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حمایت کرده بود.

نخست‌وزیر مجارستان چهار سال گذشته گفته بود دونالد ترامپ نسبت به نامزد دموکرات این انتخابات یعنی هیلاری کلینتون گزینه بهتری برای اتحادیه اروپا است. 

اوربان و ترامپ مواضع سختگیرانه‌ مشترکی در مورد سیاست‌های مربوط به مهاجرت دارند.

در حالی که کمتر از دو ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، برخی نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهند که جو بایدن، نامزد دموکرات این انتخابات از رقیب جمهوری‌خواه خود، دونالد ترامپ پیش افتاده است. 

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا قرار است سوم نوامبر (سیزدهم آبان ماه) برگزار شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول