اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان در مجلس یازدهم/کشور در همه عرصه های دفاعی و پزشکی پیشرفت دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امروز شاهد در همه عرصه های دفاعی و پزشکی شاهد رشد و پیشرفت کشور هستیم که نمونه آن طراحی و ساخت دستگاه ضد عفونی کننده محیطی است.

حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان  در مجلس یازدهم/کشور در همه عرصه های دفاعی و پزشکی پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ،محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در کنفرانس خبری معرفی دستگاه ضد عفونی کننده محیطی گفت:ساخت دستگاه ضد عفونی کننده محیطی در اصل مبارزه با واردات دستگاه ها بوده که قابل تقدیر و قابل تامل است. چراکه خوشبختانه اکنون شاهد ساخت دستگاه در عرض۸ ماه هستیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز در همه عرصه های دفاعی وپزشکی شاهد رشد هستیم و ما باید از آنها حمایت کنیم و مانع فعالیت آنها نباشیم چراکه قوانین دولتی سخت گیرانه وجود دارد و مانع فعالیت شرکت های خلاق می شود که ما باید به استقبال این شرکت ها برویم و همه جانبه از شرکت های خلاق حمایت کنیم.

زاهدی اضافه کرد: یکی از اصلی ترین فعالیت های مجلس یازدهم حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان است امیدواریم تلاش این شرکت در حوزه پزشکی ادامه پیدا کند چراکه ما در بسیاری از دستگاه ها تحریم هستیم و نیازمند طراحی و ساخت دستگاه های مختلف پزشکی توسط شرکت های خلاق هستیم زیرا حمایت از شرکت ها می تواند ما را به جایی برساند که بتوانیم حتی دستگاه های تولیدی و بومی را به سایر کشورها صادر کنیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول