اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خراسان شمالی در رده‌های پایین وقوع جرائم و دارای امنیت پایدار است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی، این استان را برخوردار از جرائم کم و امنیت پایدار اعلام کرد و گفت: در طرح برخورد با اراذل‌ و اوباش ۸۳ نفر شناسایی ‌شده‌اند.

خراسان شمالی در رده‌های پایین وقوع جرائم و دارای امنیت پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار علیرضا مظاهری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با محوریت مبارزه و مقابله اراذل ‌ واوباش اظهار کرد: قرارگاه مبارزه با اراذل‌واوباش به‌تازگی در کشور راه‌اندازی شده و در خراسان شمالی نیز بر اساس اعلام انجام‌شده، طرح مبارزه با این افراد در سطح استان در اجرا و پیگیری است.

وی استان خراسان شمالی را ازجمله استان‌های امن و کم جرم کشور دانست و گفت: امنیت پایدار در خراسان شمالی برقرار است و ازنظر وضعیت وقوع جرائم در استان همواره خراسان شمالی در ۵ استان انتهایی کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شناسایی ۸۳ نفر در این طرح خبر داد و افزود: نمود اراذل‌واوباش در استان بسیارکم است اما صفر نیست و خط قرمز نیروی انتظامی نیز جان، ناموس، امنیت و آسایش مردم بوده و با هرگونه اختلال در این موارد نیروی انتظامی به‌شدت برخورد می‌کند.

وی گردنکشی، زورگیری و جرائم خشن به همراه اقدامات مسلحانه و آسیب به امنیت مردم را ازجمله مصادیق رفتارهای اراذل‌ و اوباش برشمرد و گفت: طرفداری از اوباش مطرح کشور و همچنین به نمایش گذاشتن و تهدید با سلاح گرم و سرد در صفحات فضای مجازی ازجمله مصادیق اراذل‌واوباش در این فضا است.

مظاهری در انتها همچنین با اشاره به دستگیری ۸۱ نفر از افراد اراذل و اوباش شناسایی‌شده ادامه داد: ۱۱۳ احضار شده و ۱۷ صفحه شخصی مربوط به اراذل‌واوباش در استان حذف‌شده و ۹ مورد پاک‌سازی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و پاتوق‌های آنان در سطح خراسان شمالی اجرایی شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول