اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

تنگنا یعنی نفوذ رویکرد غربگرایانه در لایه‌های مدیریتی

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکیه‌بر توان داخلی تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی است، گفت: تنها زمانی کشور می‌تواند به بن‌بست برسد که رویکرد غربگرایانه در لایه‌های مدیریتی کشور نفوذ کرده باشند.

تنگنا یعنی نفوذ رویکرد غربگرایانه در لایه‌های مدیریتی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان گیلان با مدیر و اعضای تحریریه خبر این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان رودبار، اظهار کرد: وسعت و ظرفیت‌های موجود در شهرستان رودبار یک فرصت استثنایی در این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان ایجاد کرده است.

رودبار نیازمند مدیر باانگیزه و میدانی است

وی بر ضرورت حضور یک مدیر باانگیزه و پرتلاش در شهرستان رودبار به جهت استفاده از مزیت‌ها و فرصت‌های این شهرستان تأکید کرد و افزود: این شهرستان نیازمند مدیری باانگیزه، پرتلاش و با روحیه جهادی مضاعف است تا پیوسته مشغول خدمت‌رسانی بوده و تنها در اتاق و پشت میز خود ننشیند.

تنها خواسته‌ام داشتن مدیران میدانی در شهرستان است

نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه داشتن مدیران میدانی در شهرستان تنها خواسته من است، گفت: مردم چشم‌انتظار رویداد اتفاقات مثبت و عام‌المنفعه در شهرستان رودبار هستند و این مهم تنها با داشتن مدیران باانگیزه و میدانی میسر است.

 

مجلس از وضعیت کنونی کشور ناراحت است

چگینی با رد ادعای برخی از تعابیر کذایی مبنی بر اینکه رویکرد مجلس در تضاد با دولت است، تصریح کرد: رویکرد مجلس در تضاد و در موضع با دولت نیست بلکه مجلس از وضعیت کنونی کشور ناراحت بوده و در حال تلاشی است تا اقدام مثبتی به نفع مردم ایجاد شود.

هیچ‌گاه مجلس تا این اندازه با دولت همراه نبوده است

وی با بیان اینکه طی چند ماه آغاز به کار مجلس یازدهم، دولت هر خواسته‌ای که به مجلس داده، مواضع دولت حمایت‌شده، گفت: هیچ‌گاه مجلس تا این اندازه به جهت همکاری با دولت نزدیک و همراه نبوده و تصویب چندین لایحه دولت در مجلس و همچنین تصویب چندین طرح با مشورت با دولت از نمونه‌های این ادعا است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه مجلس هیچ‌گاه نمی‌خواهد باری اضافه بر دوش دولت بگذارد، گفت: دولت باید رویکرد جدید را که در کشور آغازشده را بپذیرد نه اینکه همچنان رویه‌های گذشته را در پیش بگیرد.

نهضت جهش تولید در کشور باید سریع‌تر اجرایی شود

گودرزوند چگینی بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهش تولید تأکید کرد و افزود: باید نهضتی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید طی امسال در کشور نهادینه‌شده با تلاش‌ها و رویکرد دولت به وقوع بپیوندد و این تحقق باید با افزایش توانایی‌هایی ملی، استانی و شهرستانی همراه و همگام باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه بی‌شمار و پرتعداد کشور ، گفت: شاخص‌های توسعه ایران در مقایسه با سایر کشورهایی که با کوچک‌ترین تحریمی در تنگنا قرار می‌گیرد به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست چون این کشور با دسترسی به آب‌های آزاد، ظرفیت‌های ویژه در تردد هوایی، ذخایر زیرزمینی، گردشگری، محصولات کشاورزی استراتژیک و یا سایر مزیت‌ها جز معدود کشورهای پراستعداد جهان به شمار می‌رود.

 

 

قرار گرفتن کشور در تنگنا یعنی نفوذ رویکرد غربگرایانه در لایه‌های مدیریتی

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به‌هیچ‌وجه با فشار های خارجی و تشدید تحریم‌ها نمی‌تواند در تنگنا قرار بگیرد،، افزود: تنها زمانی کشور می‌تواند به بن‌بست برسد و در توسعه عقب بماند که مسئولان و مدیران ما به توان درونی کشور باور نداشته و رویکرد غربگرایانه در لایه‌های مدیریتی کشور نفوذ کرده باشند.

تکیه‌بر توان داخلی تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی است

چگینی با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات کنونی تکیه‌بر توان داخلی است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که در کشور وجود دارد ناشی از تحریم‌های خارجی نیست بلکه بخشی از این مشکلات به دلیل نداشتن انگیزه در بین مدیران ما در لایه‌های مختلف است و اگر بخواهد این انگیزه در بین مدیران افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات بساطشان از کشور برچیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در کشوری زندگی می‌کنند که  تجربه شرایط سخت‌تر از تحریم نظیر هشت سال جنگ تحمیلی را در کارنامه خود دارد، افزود: ملت و مسئولان کشور تجربه خوبی از تحریم‌های سخت‌تر کنونی دارند لذا باید با به‌کارگیری صحیح از تجربه‌های اندوخته شده شرایط کشور ازجمله در بخش گرانی بهتر استفاده شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول