اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب اردنی: بحرین مرتکب جنایت تاریخی شد

حزب «جبهة العمل الاسلامی» اردن در بیانیه‌ای اقدام دولت بحرین برای سازش با رژیم صهیونیستی را جنایت تاریخی دانست.

حزب اردنی: بحرین مرتکب جنایت تاریخی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب اخوانی «جبهة العمل الاسلامی» اردن امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت بحرین باید از تصمیم خود برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی صرف نظر کند.

به نوشته وبگاه دنیا الوطن، در این بیانیه آمده است که اقدام حکومت بحرین یک جنایت تاریخی است که باید از آن صرف نظر کند و موضعی همسو با مردم بحرین که حامی مسأله فلسطین و مقاومت هستند در پیش بگیرد.

این حزب اردنی تأکید کرد: «شتاب جریان سازش منعکس کننده مواضع مردم کشورهای عربی نیست و سازش، منافع این جریان را تأمین نمی‌کند. بلکه همگام بودن با مواضع مردم و احترام به اراده ملت‌هاست که این حکومت‌ها را حفظ می‌کند.»

حزب العمل الاسلامی در ادامه افزود:« این تحولات، مسئولیت مردم منطقه را برای مقابله با طرح صهیونیسم در پی دارد و تاریخ به حقیران و ذلیلان رحم نخواهد کرد و نام آن‌ها را در فهرست خیانت و ننگ ثبت می‌کند.» 

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا جمعه شب (دیشب) اعلام کرد، بحرین و رژیم صهیونیستی ظرف یک ماه آینده روابط خود را عادی‌سازی می‌کنند. این خبر که پس از عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی اعلام می‌شود با موجی از واکنش‌های فلسطینی روبرو شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول