اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خدمات‌‌رسانی یکی از روستاهای زلزله‌زده‌ رامیان از سوی هلال‌احمر‌ گنبدکاووس

فرماندار گنبدکاووس گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مردم زلزله‌زده روستاهای رامیان یکی از این روستاها به هلال احمر شهرستان واگذار شده که امروز با حضور خیر شهرستان «حاج محمد شهرکی» اقلام معیشتی، بهداشتی و نوشت‌افزار بین مردم زلزله‌زده این روستا توزیع می‌شود.

خدمات‌‌رسانی یکی از روستاهای زلزله‌زده‌ رامیان از سوی هلال‌احمر‌ گنبدکاووس

کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی گنبدکاووس تشکیل می‌شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور نظارت دقیق و قانونی بر پروژه‌های عمرانی شهرستان با حضور کارشناسان مرتبط کمیته نظارت فعال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی امروز در جلسه کمیته حفاری اظهار کرد: یکی از وظایف فرمانداری نظارت بر پروژه‌های عمرانی بوده و تلاش داریم تا این نظارت‌ها دقیق و منطبق بر ضوابط و مقرارت قانونی باشد.
وی با اشاره به احداث پاساژ در حاشیه رودخانه در ورودی شهر تصریح کرد: اینگونه احداث پروژه‌های عمرانی سبب می‌شود تا در زمان وقوع حوادثی مانند زلزله و سیل شاهد خسارت‌ها و تلفات زیادی در شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: موضوعات پروژه‌های عمرانی و نظارت دقیق بر آنها جزو اولویت‌های ما بوده و با پروژه‌هایی که غیراصول مهندسی و کارشناسی مرتبط احداث شود به شدت برخورد خواهیم کرد.
کریمی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال پایانی دولت از منابع مالی و اعتبارات شناور در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم استفاده کنند، بیان داشت: در سال پایانی دولت اعتبارات مالی و شناور ملی بیشتری در حوزه‌های خدمت‌رسان آب، برق و گاز تخصیص پیدا می‌کند و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پیگیری‌های مستمر از این ظرفیت برای شهرستان استفاده کنند.
وی گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مردم زلزله‌زده روستاهای رامیان یکی از این روستاها به هلال احمر شهرستان واگذار شده که امروز با حضور خیر شهرستان «حاج محمد شهرکی» اقلام معیشتی، بهداشتی و نوشت‌افزار بین مردم زلزله‌زده این روستا توزیع می‌شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس موضوعات و مشکلات مردم را اولویت شهرستان دانست و افزود: از هفته آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی جلسات مهم که مرتبط با موضوعات و مشکلات مردم است، تشکیل خواهد شد.

گفتنی است به همت «حاج محمد شهرکی» خیرداوطلب و نیک‌اندیش جمعیت هلال احمر گنبدکاووس، در اردوگاه اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان زلزله در روستای «قورچای» شهرستان رامیان با حضور مدیران استانی و شهرستانی بسته‌های لوازم‌التحریر اهدا شد.
 ⁩۹۵ بسته غذایی، ۹۵ بسته لوازم التحریر شامل دفتر، دفترچه، مدادرنگی، مداد،کلاسور، پاکن، مدادتراش، جامدادی، ماده ضدعفونی به همراه بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، قند، چایی و رب کمک نوعدوستانه خیر داوطلب و مهروز گلستانی به حادثه‌دیدگان متأثر از زلزله در روستای «قورچای» شهرستان رامیان است.

انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول