اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارتقای سطح علمی و بهبود کیفیت آموزشی در دانشگاه‌ها مد نظر قرار گیرد/حمایت از ارتقای جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ارتقای سطح علمی، پژوهشی و بهبود کیفیت آموزشی در دانشگاه‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ارتقای سطح علمی و بهبود کیفیت آموزشی در دانشگاه‌ها مد نظر قرار گیرد/حمایت  از ارتقای جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی استان در سنندج، اظهار کرد: تلاش در راستای تحقق منویات رهبری و خدمت به مردم باید اولویت تک تک مسئولان و مردم باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان فرموده‌اند دانشگاه باید مأموریت‌محور جلو بروند، گفت:در راستای عملیاتی کردن این فرمان معظم له در استان در راستای مأموریت‌محور کردن دانشگاه‌ها حمایت از دانشگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در کردستان  از آموزش، پژوهش و فعالیت‌های فرهنگی به عنوان سه مأموریت دانشگاه‌ها نام برد و عنوان کرد:متولیان دانشگاه‌ها باید تمام توان خود را در راستای عملیاتی کردن این سه  رسالت مهم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه از ارتقای جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها حمایت خواهیم کرد، گفت: دخالتی در امور اجرایی ادارات و دانشگاه‌ها نخواهم داشت و تحقق منویات مقام معظم رهبری و انجام فعالیت‌های فرهنگی را در اولویت برنامه‌هایم در استان قرار داده‌ام.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: پیشبرد اهداف فرهنگی در استان اولویت کاری ماست که البته تحقق این مهم نیاز به همراهی و هم‌افزایی جدی بدنه دانشگاهی در استان است.

وی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه گریزی زد و  تصریح کرد: اگرچه با مشکلات موجود در بخش‌های مختلف اقتصادی و آسیب‌های فضای مجازی نمی‌توان معجزه کرد، اما به فضل خدا در راستای تحقق اهدافمان تلاش خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان  اظهار کرد: این انتظار از رؤسای دانشگاه‌ها در سطح استان وجود دارد که زمینه فعالیت‌های فرهنگی را در دانشگاه‌ها فراهم کنند.

وی استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت قشر جوان در راستای تحقق اهداف در حوزه های مختلف ر ضروری دانست و اذعان داشت: به‌جای مواضع تهدیدی و سخنان ناراحت‌کننده باید با دوستی، رفاقت و زبان خوش جوانان را جذب و پای کار آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتقای سطح علمی، پژوهشی و بهبود کیفیت آموزشی در دانشگاه‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح علمی دانشگاه‌ها از مسیر ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ممکن می‌شود از این رو این مهم باید در اولویت قرار گیرد و ما نیز در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول