اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شهریاری: افت شدیدی در رکوردها داشتیم/با شروع لیگ ملی پوشان آمادگی خود را به دست می آورند

مسئول انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: به دلیل اینکه ملی‌پوشان مسابقاتی نداشتند با افت شدید رکوردهایشان مواجه شدند.

شهریاری: افت شدیدی در رکوردها داشتیم/با شروع لیگ ملی پوشان آمادگی خود را به دست می آورند

محبوبه شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز اردوهای تیم ملی پاراتیروکمان، اظهار داشت: برای آغاز اردوها پروتکلی دقیق‌ و سنگین‌تر را تنظیم کردیم و تحویل کمیته ملی پارالمپیک دادیم. منتظریم تا جواب ستاد مبارزه کرونا در ورزش را بگیریم و سپس تمرینات ملی‌پوشان را مجدداً شروع کنیم. اما امیدورایم از مهر ماه با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک و رعایت ضوابط و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اردوها شروع شود. در این زمینه نیز باید تست پی سی آر از تمامی ملی‌پوشان گرفته شود. همچنین محل تمرین، اسکان و رستوران به صورت مجهز ضدعفونی شود تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

وی در خصوص اینکه در مدت تعطیلی بلند مدت، نفرات آمادگی خود را حفظ کرده‌اند، یادآور شد: ملی‌پوشان زیر نظر مربی‌شان تمرین خودشان را به صورت آنلاین انجام می‌دادند. عدم تمرین گروهی تیم ملی هم به دلیل این است که سلامتی نفرات برای ما خیلی مهمتر از هر چیز دیگری است و هیچ جای دنیا نیز اردو برگزار نمی‌کردند. ولی تمامی نفرات هم به صورت آنلاین و انفرادی تمرینات فنی و بدنسازی خود ادامه دادند.

مسئول انجمن تیروکمان جانبازان و معولین در خصوص پیگیری تمرینات زهرا نعمتی نیز عنوان کرد: زهرا نعمتی جزو طلایی‌های پارالمپیک است و تمریناتش را در شهرستان شهریار و کمپ سابق تیم ملی به صورت انفرادی و زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می‌دهد و مشکلی از بابت تمرین ندارد.

شهریاری درباره دوری نفرات از مسابقات، تاکید کرد: ملی‌پوشان به دلیل دور ماندن از مسابقات داخلی و بین‌المللی، دچار افت رکوردی شدیدی شده‌اند و امیدوارم بچه‌ها دوباره با آغاز تمرینات به رکوردهای خوب خود برسند و به شرایط ایده‌آل بازگردند.

وی درباره انتخاب جایگزین مرحومه راضیه شیرمحمدی گفت: شش سهمیه برای شرکت در پارالمپیک توکیو کسب کرده بودیم. یک سهمیه توسط مرحومه راضیه شیرمحمدی گرفته شده بود که سعی داریم یک انتخابی بین 4 نفر بگذاریم تا نفر منتخب جایگزین وی مشخص شود.

مسئول سازمان لیگ تیروکمان در مورد برگزاری مسابقات لیگ خاطرنشان ساخت: اگر در مهرماه لیگ را هم شروع کنیم نفرات برتر معرفی می‌شوند. یکی از محاسن خوب رشته تیروکمان این است که المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها می‌توانند در کنار هم مسابقه بدهند. لیگ را استارت بزنیم ملی‌پوشان با قرار گرفتن در کوران لیگ به رقابت بازمی‌گردند و آمادگی‌ خود را برای بازیهای المپیک به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول