اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأکید استاندار سمنان: شهرداری آماده دریافت کاروانسرای شاه‌عباسی است

استاندار سمنان گفت: شهرداری سمنان به‌صورت ویژه و همه‌جانبه آمادگی دارد تا نسبت به دریافت کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان، مرمت و بازسازی و استفاده بهینه از آن برای عموم شهروندان اقدام کند.

تأکید استاندار سمنان: شهرداری آماده دریافت کاروانسرای شاه‌عباسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر ظهر امروز در نشست با سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی اظهار کرد: تلاش شود تا اقدامات لازم صورت‌گرفته و مقدمات برای افتتاح و بهره‌برداری از زندان جدید دامغان هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان سمنان فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در خصوص بهره‌برداری از زندان جدید سمنان، از ضرورت بهره‌برداری از زندان جدید و آزادسازی کاروانسرای قدیمی شاه‌عباسی در مرکز شهر سمنان گفت و تأکید کرد: این کاروانسرا تاریخی است و کاربردی فرهنگی دارد و نیاز است تا به بهترین شکل ممکن توسط خود سازمان زندان‌ها با کاربری فرهنگی یا در قالب واگذاری به شهرداری و بخش خصوصی، هر چه سریع‌تر مورداستفاده قرار گیرد.

آشناگر عنوان کرد: شهرداری سمنان به‌صورت ویژه و همه‌جانبه آمادگی دارد تا در شرایط و قالب‌های مختلف از جمله واگذاری زمین جایگزین، ساختمان، پرداخت وجه، اقدامات و امورات مرتبط با مباحث عمرانی و شهری، نسبت به دریافت این کاروانسرا، مرمت و بازسازی و استفاده بهینه از آن برای عموم شهروندان اقدام کند.

وی همچنین تأکید کرد: ما نیز به‌عنوان مسؤولان استان آمادگی داریم تا مساعدت‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام داده و از اعتبارات استان برای تحقق این مهم و آزادسازی کامل این کاروانسرای تاریخی و استفاده بهینه متناسب با نام آن کمک کنیم.

استاندار سمنان گفت: نیاز است تا سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و استان از محل اعتبارات خود نسبت به تجهیز زندان جدید سمنان و دامغان اقدام کنند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول