اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کمیته امداد یکی از پشتوانه‌های حمایتی مردم است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد به علت رجوع اقشار نیازمند و آبرودار جامعه یکی از پشتوانه‌های حمایتی مردم است.

کمیته امداد یکی از پشتوانه‌های حمایتی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان اصفهان و عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به منظور فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای حمایت بیشتر از نیازمندان دیدار و گفتگو کردند.

عباس مقتدایی در این دیدار کمیته امداد را به علت رجوع اقشار نیازمند و آبرودار جامعه یکی از پشتوانه‌های حمایتی مردم معرفی کرد و اظهار داشت: تجربه دهه‌های گذشته به ویژه عملکرد این نهاد در رخدادهای طبیعی و همه‌گیری ویروس کرونا، نشانگر افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اعتماد مردم سرمایه مهمی است که مجموعه کمیته امداد باید به خوبی از آن حفاظت کند، گفت: کمیته امداد در زمینه اشتغال فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده است که باید توسط سایر بخش‌ها مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

وی با تأکید بر این‌که مجلس شورای اسلامی با تمام توان آماده حمایت از کمیته امداد و فعالیت‌های آن است، افزود: هر چقدر بتوان زمینه‌های فقر را کاهش داد به این نهاد کمک کرده‌ایم که خدمات با کیفیت‌تری ارائه کند.

مقتدایی با اشاره به ارتباط خوب مدیران کمیته امداد استان اصفهان با نمایندگان مردم در ادوار مختلف شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دور جدیدی از همکاری میان نمایندگان مجلس و این نهاد آغاز شده است که منافع آن به کل استان خواهد رسید و امیدواریم که این همکاری‌ها به صورت چند بعدی استمرار یابد.

کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نیز در این دیدار با تشریح خدمات ارائه شده توسط این نهاد به نیازمندان اصفهانی به معرفی آخرین طرح‌های حمایتی در دست اجرا پرداخت و گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید سعید غدیرخم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، طرح اطعام و احسان حسینی اجرا شده که تاکنون نتایج قابل توجهی از جمله توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۵۰ هزار سبد کالا به دنبال داشته است.

زارع با اشاره به بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی عنوان کرد: امسال با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، با در نظر گرفتن همه الزامات بهداشتی و با تاکید بر روش‌های غیرحضوری، جشن عاطفه‌ها را برگزار خواهیم کرد که شروع عملیات آن از ۲۲ شهریور ماه خواهد بود و تا یازدهم مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: بیش از ۱۸ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در جامعه تحت حمایت این نهاد مشغول تحصیل هستند و با همراهی مردم و همت خیران در جشن عاطفه‌های امسال اقلام ضروری به ویژه در حوزه آموزش غیرحضوری برای این فرزندان تامین خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول