اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازرسی میدانی دادستانی و مسوولان شبکه بهداشت و درمان از بازار سی‌سخت+تصاویر

در اقدامی ضربتی بازار شهر سی سخت توسط دادستانی دنا و شبکه بهداشت و درمان بازدید و مورد بررسی بهداشتی قرار گرفت.

بازرسی میدانی دادستانی و مسوولان شبکه بهداشت و درمان از بازار سی‌سخت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، بازار شهر سی‌سخت در راستای پیشگیری از هرگونه اجحاف به مردم زیر ذره‌بین دادستانی و شبکه بهداشت ودرمان دنا قرار گرفته است.

به گزارش فارس، در اقدامی ضربتی صنوف مختلفی در شهر سی‌سخت توسط نماینده دادستان شهرستان دنا و بهداشت محیط این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

در این بازدید چندین نانوایی، شیرینی فروشی،کافی شاپ و رستوران مورد بررسی قرار گرفت که به  صنوف متخلف  اخطارهای لازم جهت رعایت کامل بهداشت، فاصله گذاری اجتماعی و نصب علایم هشدار دهنده کرونایی داده شد.

رفیعی نماینده دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: به دلیل شیوع بیش از حد ویروس کرونا و باز شدن پای این ویروس به روستاها دستگاه قضا از این به بعد با هیچ شخصی تعارف ندارد و با هر فردی به هر نحو باعث به خطر انداختن سلامت مردم شود برخورد  خواهد شد.

رفیعی گفت: بیشترین شکایات مردم در مورد نانوایی‌ها و کافی شاپ هاست که نانوایی‌ها در بیشتر مواقع از ماسک استفاده نمی کنند و فاقد مواد ضدعفونی در نانوایی  جهت حفظ سلامتی خود و مشتری هستند و کافی شاپ ها هم با تجمع بیش از حد باعث گسترش این ویروس می شوند که به همه آنها اخطار های لازم  داده شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول