اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جایگاه داران سوخت ایلام مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده شدند

مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام، از مشمول شدن جایگاه داران سوخت ایلام در نظام مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

جایگاه داران سوخت ایلام مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده شدند

سعید کریمی مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام گفت: بر اساس فراخوان مرکز، جایگاه داران سوخت (فرآورده های نفت و گاز )با هر حجم از فروش یا درآمد کالا و ارائه خدمات، از ابتدای سال 99 مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده شده اند.

وی افزود: طبق دستورالعمل صادره از سوی سازمان امور مالیاتی کشور و با عنایت به قانون بودجه سال 99 کل کشور و اختیارات حاصل از مقررات ماده (18) قانون مالیات بر ارزش افزوده، از فعالان اقتصادی فراخوانده شده دعوت می‌شود در صورت ثبت نام در سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی(ثبت نام الکترونیک )به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به تکمیل و در صورت عدم ثبت نام در خصوص ثبت نام در سامانه فوق الذکر اقدام کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان اظهار کرد: این گروه از مودیان مالیاتی بایستی پس از ثبت نام و یا تکمیل اطلاعات اقتصادی در سایت سازمان امور مالیاتی کشور، تکالیف مالیاتی خود را شامل ارائه اظهارنامه و واریز مالیات و عوارض اخذ شده به حسابهای تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور در موعد قانونی مقرر، انجام دهند.

وی یادآور شد: مودیان مالیاتی که بعد از تاریخ اجرای فراخوان نیز ایجاد، تأسیس و به ثبت می رسند یا شروع به انجام فعالیت می کنند، درصورت فعالیت با هر حجم از فروش و یا درآمد (کالا و خدمات )، از تاریخ شروع فعالیت مشمول اجرای این قانون هستند.

کریمی تأکید کرد: کارمزد و مالیات و عوارض ارزش افزوده جایگاه داران در قیمت های تکلیفی فرآورده های نفت وگاز لحاظ شده است و جایگاه داران اجازه وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده مازاد بر قیمت تعیین شده از خریداران سوخت ندارند.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول