اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

برپایی نمایشگاه فرهنگی جلوه های عاشورایی

نمایشگاه جلوه های عاشورایی با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، بیان ترتیبی، تفضیلی و تطبیقی با جهان امروز از واقعه کربلا برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه فرهنگی جلوه های عاشورایی

به گزارش خبرگزاری فارس، روح الله عبداللهی مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران از برپایی نمایشگاه جلوه های عاشورایی در شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، بیان ترتیبی، تفضیلی و تطبیقی با جهان امروز از واقعه کربلا برگزار می شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه جلوه های عاشورایی با همت اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید پردیس و همکاری اداره اطلاعات، شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، دفتر امام جمعه و شرکت عمران شهر جدید پردیس برپا می شود.

وی افزود: این نمایشگاه از 24 شهریور ماه تا چهارم مهر ماه امسال از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 22 و 30 دقیقه در محل نمایشگاه جلوه های عاشورایی واقع در شهر جدید پردیس، فاز 11، خیابان فرهنگ، تقاطع خیابان هنر برگزار می شود.

مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران خاطر نشان کرد: این نمایشگاه دارای 25 غرفه بوده که شامل غرفه های بصیرتی، علمی، پاسخگویی به شبهات عاشورا و واقعه کربلا، پاسخگویی به سوالات شرعی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه مهد هدایت، غرفه های عرضه محصولات عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی و هنری است.

وی عنوان کرد: بازدیدکنندگان در استان تهران و شهرستان های همجوار شهر جدید پردیس می توانند از  این نمایشگاه بازدید کنند و امیدوارم مورد استقبال و توجه همگان قرار گیرد.

 

عبداللهی گفت: در صورتی که هیئت مذهبی یا مساجد تمایل به حضور و بازدید از این نمایشگاه را داشته باشند وسیله نقلیه برای آنها از سوی ستاد برگزاری این نمایشگاه مهیا است و متقاضیان با شماره 09193695022 بابت هماهنگی وسیله نقلیه تماس بگیرند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد اما ساکنان آن پس از بارگزاری کامل جمعیتی مسکن مهر به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول