اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کمبود گاز مایع در خوزستان وجود ندارد

مدیرپخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: چیزی به نام کمبود گاز مایع در استان نداریم و آن مسئله‌ای که باعث بروز مشکل در عرضه به مردم می‌شود انحراف گاز است.

کمبود گاز مایع در خوزستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نعمت‌الله نجفی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آزاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چیزی به نام کمبود گاز مایع در استان نداریم و آن مسئله‌ای که باعث بروز مشکل در عرضه به مردم می‌شود انحراف گاز است.

وی افزود: آن گازی که تولید می‌شود برای مصارف خانگی و مناطقی است که فاقد گاز هستند که متأسفانه به صورت غیراصولی و غیرقانونی نیز برای تامین سوخت خودروها استفاده می‌شود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: ساماندهی عرضه و توزیع گاز مایع از یکم شهریورماه سال جاری آغاز شد که مردم با استفاده از زیرساخت‌های بانکی و با یکبار ثبت‌نام در سامانه صدف متقاضیان می‌توانند از سهمیه گاز بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: از ۵۷ هزار خانواری که فاقد گاز طبیعی هستند تا به امروز فقط دو هزار و ۱۰۰ خانوار ثبت‌نام کردند.

نجفی تصریح کرد: با ثبت‌نام در سایت مذکور ماهیانه سهم هر خانوار به توزیع‌کنندگان عرضه می‌شود تا هر خانواده‌ای که دسترسی به گاز طبیعی ندارد از سهمیه برخوردار شود.

وی عنوان کرد: درحال حاضر به سمتی حرکت می‌کنیم که هرکس در سامانه ثبت‌نام نکنند از لیست سهمیه‌بندی حذف خواهد شد همچنین خوزستان در شرایطی قرار دارد که سه برابر نیاز گاز مایع تولید می‌کند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول