اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

«شور نیکوکاری» برای ۱۳ هزار دانش‌آموز نیازمند خراسان شمالی اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح «شور نیکوکاری» در استان خبر داد و گفت: این طرح برای کمک به ۱۳ هزار دانش‌آموز نیازمند خراسان شمالی از ۲۲ شهریورماه تا ۱۱ مهرماه اجرایی می‌شود.

«شور نیکوکاری» برای ۱۳ هزار دانش‌آموز نیازمند خراسان شمالی اجرا می‌شود

مجید الهی راد در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به شناسایی ۱۳ هزار دانش‌آموز نیازمند در خراسان شمالی اظهار کرد: از مجموع این دانش آموزان، ۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند و ۷ هزار دانش‌آموز نیز توسط مراکز نیکوکاری شناسایی‌شده‌اند.

وی از برگزاری مراسم شور نیکوکاری از ۲۲ شهریورماه خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد زیرا دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استعدادهای بسیاری دارند و بسیاری از آنها امروز در دانشگاه‌های معتبر کشور در حال تحصیل هستند که رسیدگی به آنها یک تکلیف است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: نمی‌گذاریم دانش‌آموزی به خاطر امکانات آموزشی ترک تحصیل کند و امروز برای مبادی بی‌سوادی در سنین پایین انسداد ایجادشده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته همه دانش آموزان نیازمند لوازم‌التحریر توزیع شد و ۶ هزار دانش‌آموز بسته لوازم‌التحریر دریافت کردند.

الهی راد از تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: این نهاد در تلاش است در کنار تهیه پک لوازم‌التحریر، زمینه آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند را فراهم کند.

وی درباره تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند نیز گفت: کمیته امداد به‌تمامی دانش آموزان کنکوری و خانواده‌های بالای سه دانش‌آموز تبلت اهدا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با دعوت از خیران برای تهیه ملزومات تدریس غیرحضوری افزود: موازی کاری بین دستگاه‌ها باید متوقف و هم‌افزایی بیشتر برای تهیه و توزیع پک‌های لوازم‌التحریر در استان اجرا شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول