اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حریق در مجاورت یک واحد گاوداری کنترل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به رخ‌داد حریق در مجاورت یک واحد گاوداری در شهر قزوین، عنوان کرد: این حریق کنترل شده و تنها کلش‌های اطراف واحد گاوداری در آتش سوختند.

حریق در مجاورت یک واحد گاوداری کنترل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شب گذشته یک واحد گاوداری در محدودۀ شهر قزوین دچار آتش سوزی شد که به دلیل گستردگی حجم آتش مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: شب گذشته یک واحد گاوداری دچار حریق شد که محل آتش سوزی روبروی تالار مجلل شهر قزوین بوده است.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های آتش نشانی افزود: به محض دریافت پیام آتش سوزی، پنج الی شش اکیپ آتش نشانی برای اطفا حریق به محل اعزام شدند.

وی با بیان این که آتش سوزی به گاوداری سرایت نکرد اظهار داشت: خوش‌بختانه گاوداری آسیبی ندید و فقط کلش‌های اطراف گاوداری آتش گرفته است که همین امر باعث شد حجم آتش در تصاویر منتشر شده کمی بالا به نظر برسد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی، آتش کنترل شد و مشکل ویژه‌ای پیش نیامد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول