اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

زلزله 4.3 ریشتری کیاسر چهاردانگه خسارتی نداشت

بخشدار چهاردانگه درباره میزان خسارت احتمالی زمین لرزه کیاسر گفت: به همه شوراها و دهیاران تماس گرفتیم که اعلام شده است این زمین لرزه خسارتی به همراه نداشته است.

زلزله 4.3 ریشتری کیاسر چهاردانگه خسارتی نداشت

مرتضی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وقوع زمین لرزه چهار و سه دهم ریشتری در منطقه چهاردانگه مازندران، اظهار کرد: شدت زمین لرزه صبح امروز بسیار بیشتر از زمین لرزه‌های چند وقت گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه چهاردانگه به ویژه شهر کیاسر روی گسل قرار دارد، گفت: طی چند روز گذشته زمین لرزه با شدت پائین‌تر در منطقه رخ داده است.

بخشدار چهاردانگه درباره میزان خسارت احتمالی زمین لرزه،گفت: با همه شوراها و دهیاران منطقه تماس گرفتیم که اعلام شده است این زمین لرزه خسارتی به همراه نداشته است.

به گزارش فارس، با توجه به قرار داشتن منطقه چهاردانگه به ویژه کیاسر روی گسل انتظار است که حساسیت‌های ساخت و ساز در منطقه جدی‌تر گرفته شود.

توجه به بیمه منازل و پیگیری برای ساخت واحدهای مسکونی با مقاومت بالا از اقداماتی است که نیاز به ایجاد حساسیت در بین مردم دارد که انتظار است متولیان امر در منطقه، دهیاران و شوراها این موضوع را به صورت ویژه به مردم اعلام کنند.

به دلیل فرسوده بودن بافت واحدهای مسکونی در صورت وقوع زمین لرزه با مقایس بیشتر میزان خسارت جبران ناپذیر خواهد بود و بهتر است که متولیان امر حداقل در منطقه‌ای که اطلاعات زمین‌شناسی آن موجود است، پیش‌بینی برای جلوگیری از خسارت را در دستور کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول