اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جابه‌جایی یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله پستی در همدان

مدیرکل پست استان همدان از جابه‌جایی بیش از یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله پستی در استان همدان خبر داد.

جابه‌جایی یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله پستی در همدان

محمد امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مرسوله‌های پستی صادره و وارده استان طی پنج ماهه سال جاری اظهار کرد: در پنج ماهه امسال تعداد مرسوله‌های پستی استان بیش از یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار فقره بوده است.

وی با بیان اینکه پست در ایام کرونا حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز مشغول فعالیت بود افزود: تمام کارکنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل پست استان همدان با بیان این که شیوع ویروس کرونا و تاکید بر ماندن در خانه باعث افزایش خریدهای اینترنتی شده است افزود: محتوای اکثر مرسولات پستی در این ایام البسه، مواد غذایی بومی و محلی و داروهای گیاهی است.

وی ادامه داد: ۶۷ فروشگاه اینترنتی در استان وجود دارد و ترافیک این  مرسولات با رشد ۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

امیدی تصریح کرد: در ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ هزار و ۶۶۰ کارت سوخت و بیش از ۲۱ هزار سیم کارت سرپرست خانوار ویژه طرح کرونا تحویل گیرندگان شده است.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای ۵۰۵ نقطه پستی جهت ارائه خدمات  است گفت: ۴۰ درصد آن شامل دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان دولتی و مابقی دفاتر ICT و نمایندگی پست روستایی فعال در بخش روستایی است.

مدیرکل پست استان همدان در خصوص همکاری با اداره ثبت اسناد و املاک استان همدان نیز گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار اسناد دفترچه‌ای توسط اداره پست دریافت و توسط اداره‌کل ثبت اسناد، سند تک برگ صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول