اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مره صدق: توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام اوج وقاحت آنها را نشان می‌دهد

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم گفت: اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام اوج بی‌ادبی و وقاحت این نشریه را نشان می‌دهد که با سوءاستفاده از نام آزادی به ارزش‌های میلیاردها مسلمان اهانت می‌کند.

مره صدق: توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام اوج وقاحت آنها را نشان می‌دهد

سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام گفت: سازمان ملل باید طرحی را به تصویب برساند که توهین به اعتقادات جوامع جرم تلقی شود و ما بارها این درخواست را در سازمان ملل مطرح کرده‌ایم.

وی افزود: اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام در واقع اهانت به ارزش‌های میلیارد‌ها مسلمان است که ثمره‌ای جز ایجاد تفرقه به دنبال ندارد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: آزادی بیان زمانی معنای واقعی خود را دارد که در جهت آزادی اندیشه باشد و خدمتی را به مردم ارائه کند نه این که اهانت به دیگر جوامع را هدف خود بداند.

مره صدق خاطرنشان کرد: پیروان ادیان الهی مبشران توحید در روی زمین هستند و به ارزش‌های یکدیگر احترام می‌گذارند.

وی افزود: توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام و موارد مشابه آن موجب کاهش هم‌زیستی بین جوامع و ایجاد نفاق میان گروه‌های مختلف مردمی در جهان می‌شود و اقدامی محکوم است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول