اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صعود موج‌سواران به جمع ۴ تیم برتر فوتبال ساحلی کشور در روز پایانی

تیم موج‌سواران ساحل نوشهر با پیروزی مقابل ملوان بندرگناوه به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور راه یافت.

صعود موج‌سواران به جمع ۴ تیم برتر فوتبال ساحلی کشور در روز پایانی

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| در آخرین روز برگزاری مرحله دوم گروه ب بازی‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در شهر یزد، تیم موج‌سواران ساحل نوشهر به مصاف ملوان بندر گناوه رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ این تیم را شکست داد.

با این پیروزی موج سواران ساحل نوشهر ۶ امتیازی شد و پس از تیم ۷ امتیازی گلساپوش یزد به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی مسابقات راه یافت.

نوشهری‌ها این فصل با حضور ستاره های ملی پوش موفق شدند عملکرد خوبی از خودشان به نمایش بگذارند و در نهایت به جمع چهار تیم پایانی راه یابند و حالا امیدوارند در پایان این رقابت‌ها کسب عنوان کنند و بر روی سکوی تیم های برتر قرار گیرند.

در این گروه گلساپوش یزد (میزبان این گروه) هم در آخرین دیدار خود با نتیجه چهار بر صفر شهرداری بندرعباس را از پیش رو برداشت تا با کسب هفت امتیاز ضمن صدرنشینی به همراه موج سواران نوشهر راهی دور نهایی لیگ برتر شود.

به گزارش فارس؛ تیم شهریار ساری دیگر نماینده استان مازندران هم به نشانه اعتراض به قضاوت داوران از این رقابت‌ها کنار کشیده بود.


انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول