اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

گوشی هوشمند، هدیه یک هیأت به دانش‌آموزان منطقه محروم

خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س)، مانند هر سال برای دانش‌آموزان نیازمند به مناسبت آغاز سال تحصیلی بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه کرد و با توجه به شرایط کرونایی به ۳۰ دانش‌آموز نیز گوشی هوشمند اهدا کرد.

گوشی هوشمند، هدیه یک هیأت به دانش‌آموزان منطقه محروم

محمد نجفی از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این خیریه، اول هر ماه قمری اقدام به نذر قربانی با صدقات مردم می‌کند که الحمدلله از این محل توانستیم هر ماه میانگین ۳۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری کنیم و به ۴۰۰ خانواده بسته‌های گوشت یک و نیم کیلو گرمی اهدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی با توجه به نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت با کمک مردم اقدام به تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر کردیم، افزود: در مجموع، بیش از ۱۵ میلیون تومان از سوی مردم کمک‌رسانی شد که ۵۲۷ بسته لوازم‌التحریر و دفتر مشق و نقاشی و کیف، تهیه و در روسـتاهاى محروم آبادان شامل «الـبو عـبادى سـادات»، مدن، دلگه، ملاکه، جمشیدآباد و... توزیع شد.

نجفی گفت: باتوجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و مجازی دنبال می‌شود، فراخوانی به مردم اعلام شد و در نهایت با جمع‌آوری ۱۵ میلیون تومان کمک، ۳۰ گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت شناسایی شده در استان قم تهیه و توزیع شد.

این عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در پایان خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت امام سجاد (ع) بنا داریم با کمک مردم، ۱۰۰۰ پرس قیمه طبخ و میان نیازمندان در منطقه هرندی، مسگرآباد، خاک سفید، تهرانپارس و اکبرآباد تهران و کوره‌های آجرپزی حاشیه شهر توزیع کنیم که مردم می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول