اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

داوری ۶۰۰ اثر ارسالی به همایش تجلیل از نوگلان حسینی آغاز شد

داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار ۶۰۰ دانش آموز ثبت‌نام کننده در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی آغاز شد.

داوری ۶۰۰ اثر ارسالی به همایش تجلیل از نوگلان حسینی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس، چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی همانند سال‌های گذشته به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری شبکه قرآن، سازمان دانش آموزی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون مداحان با هدف شناسایی، حمایت و پرورش استعدادهای بالقوه‌ مداحان نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

این آیین با توجه به شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شده و بر این اساس ۶۰۰ نفر از علاقه‌مندان به شرکت در آئین مذکور ویدئوهای ۳ تا ۵ دقیقه‌ای از خود تهیه و از طریق درگاه اینترنتی www.qurantv.ir یا www.nogolanhosseini.ir بارگذاری و ارسال کردند.

استان های قزوین، اصفهان، کرمان، فارس، البرز و آذربایجان های شرقی و غربی دارای بیشترین ثبت نام کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی هستند.

 با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار، داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار با حضور داوران و صاحبنظران از جمله رحمان نوزانی، محمود تاری، سعید نسیمی، حسین درویش و محمد امانی مهر برگزار می‌شود.

همچنین راستی آزمایی شرکت کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی در تاریخ ۲۹ الی ۳۱ شهریور  برگزار خواهد شد و آزمون نهایی و ضبط برنامه نهایی نیز در ۳ الی ۱۰ مهرماه انجام می‌شود.

 اختتامیه و اهدای جوایز چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی ـ مداحان دانش آموز شهر تهران ـ روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول