اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

6 درصد دانش‌آموزان گلستان بی‌بهره از دسترسی به فضای مجازی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: حدود 6 درصد از دانش‌آموزان استان گلستان امکان دسترسی به هیچ یک از امکانات مجازی را ندارند.

6 درصد دانش‌آموزان گلستان بی‌بهره از دسترسی به فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان گوهری‌راد عصر امروز در دست‌اندرکاران همایش «شور عاطفه‌ها» در گرگان اظهار کرد: با کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی استان می‌توان مانع از ترک تحصیل دانش‌آموز مددجو شد با توجه به اینکه حدود ۶ درصد از دانش‌آموزان استان گلستان امکان دسترسی به هیچ یک از امکانات مجازی را ندارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با وضعیت شیوع کرونا وارد عرصه جدیدی شد، تصریح کرد: بسیاری از نیازها و مشکلات آموزش و پرورش با مسائلی که در سال گذشته با آن مواجه بودیم تفاوت کرد سال گذشته تمرکز آموزش و پرورش برای تهیه البسه و لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند بود که این نیاز در سال تحصیلی جدید تغییر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: امسال تمام تلاش آموزش و پرورش بر این بود دانش‌آموزانی که امکان حضور در مدرسه را ندارند تجهیزاتی را فراهم کند تا زمینه استمرار تحصیل آنها فراهم شود.

گوهری‌راد با بیان اینکه تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی برای حضوری شدن کلاس‌های درس برای مدارس از دیگر اقدامات آموزش و پرورش بود، ابراز کرد: خیرین که همواره پشت صحنه کارهای خیر و ماندگار هستند و در گمنامی کارهای بزرگی انجام می‌دهند این بار هم باعث شدند تا انگیزه ما برای ادامه کمک به دانش‌آموزان نیازمند بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار فارس، برنامه «شور عاطفه‌ها» در قالب افتتاح طرح «یادگار مهر» امروز با حضور استاندار گلستان، خیرین و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن ولایت تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد.

طرح جالب و تحسین‌برانگیز یادگار مهر با هدف تهیه ملزومات آموزشی غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند به اجرا درآمد.

در این مراسم تعدادی از خیرین استان گلستان که با زیرپوشش قرار دادن ایتام و دانش‌آموزان نیازمند گل لبخند را بر صورت نوگلان و خانواده‌های آنان مهمان کرده بودند دعوت شده بود که به ایراد سخن پرداختند.

آئین اهدای 100 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در این مراسم انجام شد.

در پایان این مراسم از استعدادهای درخشان زیرپوشش کمیته امداد مداد امام خمینی (ره) استان گلستان در بخش اشتغالزایی، تالیف کتاب، جهش تولید و ... با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول